مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۸ درصدی طرح های مسکن مهر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 23 October 2017

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از طرح‌های مسکن مهر سلماس اظهارداشت: ۶۵۳ واحد در قالب تعاونی مسکن مهر و ۲۰۳ واحد از طریق خودمالک و گروهی در شهرستان سلماس احداث و تاکنون ۸۴۱ واحد افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس با ۹۸ درصد پیشرفت اجرایی رو به اتمام است عنوان کرد: تاکنون ۳۱۹ میلیاردریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس پرداخت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۱ درصدی پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در اجرای طرح مسکن مهر در استان قرارداد ساخت ۴۰ هزار و ۸۷۱ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار و چهل واحد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت منعقد شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر از مجموع ۱۳ شهر بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در سطح استان در پنج شهر به اتمام رسیده، افزود: روند اجرای طرح مسکن شهر‌های ماکو، نقده، شاهین دژ و بوکان از ۹۷ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

مبارک قدم همچنین از پرداخت ۱۱ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای برای طرح مسکن مهر استان خبر داد و افزود: ۴۰۰ میلیاردریال برای اجرای عملیات محوطه سازی پروژه‌های مسکن مهر استان هزینه شده است.

در این بازدید با توجه به اینکه مساکن مهر این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده، جهت رفع نواقص و مشکلات و افزایش رفاه ساکنان این سایت مقرر شد که دسترسی به شبکه تصفیه فاضلاب شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی و نیز ساماندهی معابر و فضای سبز محوطه در اسرع وقت فراهم شود.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه ساخت پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سلماس بازدید کردند و تصمیمات تازه‌ای در جهت سرعت دهی در روند اجرای این پروژه گرفته شد.

پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سلماس در زمینی به مساحت ۵۳ هزار و ۹۱۴ مترمربع ساخته می‌شود و تاکنون بیش از ۶۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام کلی طرح ۵۸۲ میلیاردریال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/منبع باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار