اجرای نمایش « پروازشماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین دوشنبه شب 24 مهر ماه با حضور تعدادی از بانوان سینما و تئاتر و مدیرکل هنرهای نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر توسط مرضیه برومند افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 17 October 2017

به گزارش تابناک : مرضیه برومند کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و دبیر جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک در آیین افتتاحیه این اثر نمایشی گفت: 
نمایش «پرواز شماره 745» از جمله آثار نمایشی ممتازی است که طی ماه های گذشته در جشنواره های متعدد بین المللی روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است. برای من مایه خوشحالی و افتخار است که این نمایش توسط یک بانوی هنرمند نوشته، بازی وکارگردانی شده است.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

او با اشاره به حضور هنرمندان شاخص در این مراسم ادامه داد: 
امشب در کنار گروه نمایشی هنرمندانی حضور دارند که همگی از هنرمندان تراز اول تئاتر و سینمای کشورمان هستند و من امیدوارم در روزهایی که نمایش روی صحنه است مخاطبان فهیم تئاتر هم بتوانند با فضای اثر ارتباط خوبی برقرار کرده و اگر از نمایش خوششان آمد، دیگران را نیز به تماشای تئاتر دعوت کنند. 

نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی، کارگردانی و بازی مرجان پورغلامحسین هر روز ساعت 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. 

 
 
 
 
 
 
 
منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار