دومین دوره رقابتهای فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور دوشنبه شب با معرفی نفرات برتر در جزیره کیش به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۰۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 10 October 2017
به گزارش تابناک : در این رقابتها که به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار گردید در بخش رنکینگ بازی های کشوری پیوند اعضا بانوان
به ترتیب نمایندگان اصفهان، همدان و کردستان و در بخش آقایان تهران، اصفهان و فارس مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
مسوول کمیته رقابتهای فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور و مسوول برگزاری این دوره از رقابتها روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا نتیاج انفرادی این دور از بازیها را در بخش های مختلف بدین شرح اعلام کرد:
در بخش آقایان و در رشته دو و میدانی ماده ۱۰۰ متر در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال سید امیر بهرامی از اصفهان با ۱۲٫۶۵ ثانیه ، فواد خوزم از کردستان با ۱۲٫۸۷ ثانیه و بهمن ساعدی فرد از اردبیل با ۱۳٫۷۳ ثانیه اول تا سوم شدند.
در دو و میدانی ۱۰۰ متر رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال به ترتیب سعید منتظرپرچی از مازندران ۱۱٫۵۸ ثانیه ، مصطفی مستقیم زاده از خوزستان با ۱۲٫۶۰ ثانیه و موسی خلیفه از فارس با ۱۲٫۸۲ ثانیه مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در دو و میدانی ۲۰۰ متر و در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال فواد خوزم از کردستان با ۲۸٫۴۶ ثانیه، بهمن ساعدی فرد از اردبیل با ۲۹٫۲۰ ثانیه و شاهین وهاب زاده از اردبیل با ۳۴٫ ۸۹ ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.
در دو و میدانی ۲۰۰ متر در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال سعید منتظرپرچی از مازندران با ۲۴٫۲۷ ثانیه ، مصطفی مستقیم زاده از خوزستان با ۲۶٫۶۷ ثانیه و محمد نادری از چهارمحال و بختیاری با ۳۷٫۱۳ ثانیه به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در دو و میدانی ۴۰۰ متر و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال داود دارابی از اصفهان با ۱:۱۲٫۱۶ ثانیه، مسلمان نریموسا از خوزستان با ۱:۱۹٫۶۳ ثانیه و اصغر پنداشته از اردبیل با ۱:۴۱٫۰۰ ثانیه اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته پرتاب وزنه در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال سعید بهزادی از مازندران ۸٫۸۷ متر، جابر تیما از گلستان ۸٫۶۲ متر و سعیدرضا ذکری از یزد با ۷٫۲۱ متر
در پرتاب نیزه در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال سعید بهزادی از مازندران با ۳۴٫۳۰ متر، علی سینا صیادی از کهکیلویه و بویر احمد با ۲۰٫۳۳ متر و احسان حیدری چهارمحال و بختیاری با ۱۱٫۱۷ متر مقامهای اول تا سوم را به ترتیب کسب کردند.
در پرتاب توپ و رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال انعام رهبر از تهران با ۶۶٫۰۶ متر، قدرت اله کیانپور از خوزستان با ۶۵٫۲۰ متر، وحید طهماسبی از تهران با ۵۱٫۶۷ متر
و در پرتاب دیسک در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال سعیدرضا ذکری از یزد با ۲۴٫۶۳ متر، جابر تیما از گلستان با ۲۰٫۶۳ متر، احسان حیدری از چهارمحال و بختیاری با ۱۲٫۱۷ متر به ترتیب اول تا سوم شدند 
همچنین در تنیس روی میز در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال سید مجتبی احمدی از فارس ، سینا عسکری از مرکزی و جواد قزل سفلی از گلستان، در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال جواد رحمانی پناه از تهران، روح اله قموشی رامندی از قزوی و دانیال علیجانی از مازندران، در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال بابک فتاحی از اصفهان، رامین مهدی نژاد از تهران و بیژن مونسی فر از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته اسکواش در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال محمدجواد فلاحی از فارس، بابک به ور از تهران و یونس مهدوی از گلستان و در رشته بدمینتون در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال حسن رضایی از آذربایجان شرقی، احمد آق از گلستان و علیرضا والی پور از سمنان به ترنیب اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی بدمینتون در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال علیرضا روح پرورزاده از اصفهان، حمزه پیرمرادیان از اصفهان و بهرام اربابی از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقامهای نخست تا سوم را کسب کردند.
در رشته ورزشی دارت و در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال مصطفی آرمزد از همدان، زانکو الماسی از کردستان و امیر بنیلی از سمنان در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال
سعید تسلیمی از اصفهان، علیرضا بیگی از خراسان رضوی و عباس شفعلی از سمنان و در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال مرتضی افضلی از اصفهان، علی تازیکه از گلستان و رضا عرب عامری از سمنان به ترتیب حایز رتبه های برتر اول تا سوم شدند.
** مسعود شیخی فرد نتایج رقابتهای بانوان ورزشکار بیماران خاص و پیوند اعضا را نیز به این شرح اعلام کرد:
در رشته دو و میدانی ماده ۱۰۰ متر و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال مریم شریفی از اصفهان با ۱۵٫۹۲ ثانیه ، فاطمه گلریز فردی از اصفهان با ۱۷٫۴۱ ثانیه
و زیبا رفیعی تبار از خوزستان با ۲۰٫۷۸ ثانیه، در پرتاب توپ رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال زیبا رفیعی تبار از خوزستان با ۲۹٫۵۵ متر، فاطمه گلریز فردی از اصفهان با ۲۳٫۱۸ متر و زهره اکبری از چهارمحال و بختیاری با ۲۱٫۴۶ متر به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی دارت و در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال مریم فریدونی از همدان، الناز ایزدی از اصفهان و زهرا علی خاصی از اصفهان در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال طاهره شمخانی از همدان، اعظم زارعی از اصفهان و گلزار بابا خانی از زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته بدمینتون و رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال مریم رحمانی از اصفهان، فرشته کوهی از فارس و لادن آشنایی از کهکیلویه و بویر احمد و در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال
هایده اسلامی از فارس، رضوان نجارزاده از اصفهان و مریم بشاش از زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته ورزشی اسکواش و رده سنی ۲۰ تا ۲۹ سال فتانه فراهانی از مرکزی، شیوا سرحدی از تهران و سمانه ملکی از مرکزی و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال مرضیه یارخلجی از تهران، اعظم غفاری شریف و سمیه کریمی هز دو از همدان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میز نیز رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال بهاره بیگی و محیا حق نظری از همدان و آرزو پارسا از سمنان و در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال مهری اسکندری از مرکزی مرضیه فرح دل از خراسان شمالی و شیرین احمدی از کردستان به ترتیب رتبه های برتر اول تا سوم این دوره از رقابتها را از آن خود کردند.
نخستین دوره رقابتهای ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا مرداد ماه سال گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار گردید.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت و ۹۰ کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار