عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که به‌دور از حاشیه‌سازی، فشار‌های سیاسی و سهم‌خواهی گزینه وزارت علوم را به مجلس معرفی کند.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک : جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأخیر رئیس‌جمهور در معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس، اظهار داشت: با توجه به جایگاه حساس و مهم وزارت علوم، بهتر است رئیس‌جمهور هرچه زودتر وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه بهتر بود رئیس‌جمهور در همان ترکیب هیئت وزرای پیشنهادی، وزیر علوم را هم معرفی می‌کرد، افزود: بنده معتقدم رئیس‌جمهور در همان زمان شخصی را برای معرفی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم در نظر داشت، اما شاید فشار‌های بیرونی باعث شد که نتواند وزیر پیشنهادی علوم را هم در ترکیب هیئت وزرای پیشنهادی معرفی کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: هرچه زمان برای معرفی وزیر علوم بگذرد ضعف تصمیم‌گیری در دولت و فشار‌های گروه‌های سیاسی از بیرون بیشتر در اذهان‌ متبادر می‌شود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید هرچه سریع‌تر یک نیروی علمی، مدیر، قوی و معتدل را انتخاب و به مجلس معرفی کند، تصریح کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که به‌دور از حاشیه‌سازی و فشار‌های سیاسی و همچنین سهم‌خواهی برخی از آقایان، گزینه وزارت علوم را به مجلس معرفی کند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار