در زمان مذاکره استقلال با گزینه های مورد نظر برخی این عقیده را داشتند که زلاتکو دالیچ بهترین گزینه برای سرمربیگری آبی پوشان است مربی که به خوبی کار با بازیکنان جوان را بلد است و پیش از حضورش در تیم ملی کرواسی در گذشته سال ها در تیم امید این کشور حضور داشته و تاثیر فراوانی در تربیت نسلی درخشان در فوتبال این کشور داشته است.
کد خبر: ۵۰۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 09 October 2017
به گزارش تابناک : در حال حاضر ممکن است علامت سوالی مهم برای هواداران استقلال درباره دالیچ شکل بگیرد. اینکه در آینده آنها حسرت عدم حضور این مربی در استقلال را احساس خواهند کرد؟ اگر در آینده شفر با استقلال نتیجه نگیرد همه به یاد دالیچ می افتند چرا که برای همیشه در خاطر هواداران می ماند که او نیز گزینه استقلال بود اما مدیران این باشگاه سراغ جذب شفر رفتند. و البته مشخص نیست مذاکرات استقلال با دالیچ در چه مرحله ای بود و اساسا آیا مذاکره ای میان دو طرف صورت گرفته یا مدیران استقلال تنها نام او را به عنوان گزینه مورد نظر خود مطرح کردند بدون این که مذاکره ای با او داشته باشند.
 
حضور دالیچ در تیم ملی کرواسی نشان می دهد او از مربیان درجه یک فوتبال است. زمانی که در حضور مربیان مطرح دراین کشور دالیچ به عنوان سرمربی کرواسی انتخاب شد این موضوع نشان می دهد او به لحاظ فنی از جایگاه بالایی برخوردار است.
 
زمان همه چیز را ثابت می کند. هواداران استقلال در انتظار این خواهند بود تا عملکرد شفر را در این تیم مشاهده کنند اما تردیدی نیست در صورت ناکامی سرمربی آلمانی تنها به یاد دالیچ خواهند بود که گزینه سرمربیگری این باشگاه بود و مشخص نیست چه میزان تلاشی برای حضورش در استقلال انجام شد.





منبع : روزنو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار