مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته، امکان ثبت نام در تعدادی از این رشته‌ها در واحدهای دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت ثبت نام آنها تکمیل شده، فراهم شده است.
کد خبر: ۵۰۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ 29 September 2017

به گزارش تابناک : بر این اساس تمامی متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

همچنین امکان ثبت نام در سایر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل نشده است همچنان ادامه دارد .

شایان ذکر است امکان ثبت نام در سایر رشته محل‌های خارج از لیست اعلام شده ذیل که ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل شده است در این نیمسال فراهم نیست و در خصوص شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .






منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار