کاوه سماک‌باشی گفت: حضور در سریال "گسل" برای او تجربه شد تا از این پس فیلمنامه را کامل بخواند.
کد خبر: ۴۹۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 26 September 2017
به گزارش تابناک : کاوه سماک باشی که به‌تازگی بازی او در سریال "گسل" از تلویزیون پخش‌شده است، نسبت به آنچه در پخش این سریال رخ داد، واکنش نشان داد.

سماک باشی درباره حضورش در این سریال و حذف ناگهانی کاراکتر حسام در ادامه قصه گفت: روز اول 17 قسمت از فیلمنامه آماده بود و ما به دلیل دوستی و اعتمادی که به گروه سازنده داشتیم پذیرفتیم که قصه را کامل نخوانده در آن حضورداشته باشیم. اما به‌مرور که جلو رفتیم نمی‌دانم بنا بر چه دلایلی نقش به ناگهان حذف شد و این جای سؤال برای مخاطب هم گذاشته است.

وی ادامه داد: طبق آنچه به من اعلام کرده بودند کاراکتر حسام قرار بود از قسمت 9 تا 17 حضور پررنگی داشته باشد و بعد پایان‌بندی قصه نیز با این کاراکتر باشد که به‌نوعی بدمن قصه بود، اما به ناگهان قصه این کاراکتر ابتر ماند.

بازیگر سریال "ریحانه" افزود: حضور در این سریال برای من تجربه شد و درس بزرگی داشت تا از این پس فیلمنامه را کامل بخوانم، چراکه حرف‌های زمان پیش‌تولید اگر مکتوب نشود به‌راحتی آب خوردن با گذر زمان فراموش می‌شود و با اعتماد و دوستی جلو رفتن اشتباه بزرگی است و به کارنامه کاری شما هم لطمه می‌زند.

سماک باشی در توضیح این‌که سازندگان چه دلیلی را برای حذف شخصیت حسام اعلام کرده‌اند، گفت: دوستان اعلام کردند که دلیل حذف این کاراکتر به خاطر ممیزی بود که سازمان گرفته است، اما من بچه تلویزیون هستم و تلویزیون به این چیزها کاری ندارد و ممیزی هم در نظر نمی‌گیرد. به‌خصوص درباره "گسل" می‌دانم که دست سازندگان باز بود و تلویزیون هم با این مسائل مشکلی نداشته است.

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که با تغییر مدیریت در سازمان آیا نسبت به پیشنهاد‌های ارائه‌شده برای آن‌ها تغییری ایجادشده است یا نه، اظهار کرد: برعکس سال گذشته که پیشنهاد‌ها خوب بود امسال پیشنهاد چندانی نبود و من هم حاضر نیستم مثل برخی از دوستان بهر طریقی کارکنم. برای شخص من که با تغییر مدیریت در سازمان به لحاظ پیشنهادی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و همان میزان که سال گذشته پیشنهاد داشتم امسال هم همان است، درواقع تغییر خاصی نمی‌بینم.

وی در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: سال گذشته به دلیل حضورم در آثار سینمایی خیلی به تلویزیون نرسیدم و تنها در سریال "گسل" حضور یافتم که آن‌هم تجربه خوشایندی را برایم رقم نزد. این روزها هم پیشنهادهایی وجود دارد که در حال مطالعه آن‌ها هستم و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ام. تنها فیلم سینمایی "اشنوگل " را آماده اکران دارم که آبان ماه به روی پرده می‌رود و یکی از بهترین نقش‌هایی بود که بازی کردم. همچنین فیلم سینمایی "سرگشته " به کارگردانی سهیل سلیمی و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری را آماده اکران دارم که زمان آن هنوز مشخص نیست.





منبع : هنرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار