دو ابهام اساسی در ترکیب امشب پرسپولیس وجود دارد که فقط زمان اعلام ترکیب از سوی برانکو از بین می‌روند.
کد خبر: ۴۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 26 September 2017

به گزارش تابناک : پرسپولیس، تنها نماینده ایران در جمع چهار تیم نهایی آسیا، امشب در دیدار رفت دور نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان باید به مصاف الهلال عربستان برود. قرمزها در این دیدار میهمان هستند. دیداری که در کشور امارات برگزار خواهد شد. طی چند روز اخیر خبرهای چندان خوشایندی به گوش پرسپولیسی‌ها نرسیده. مهم‌ترین آنها بدون شک خبر محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی بود. اما با این حال انگیزه‌ای که در حرف‌ها و چهره بازیکنان و کادرفنی مشخص است، تا حدودی خیال هواداران را راحت‌تر می‌کند. پرسپولیس در بازی امشب علاوه بر طارمی، امکان بهره بردن از محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا که هر دو به دلیل محرومیت انضباطی بازی را از دست دادند را نیز ندارد. در مقابل سیدجلال حسینی از مصدومیت رها شده و ضمنا مجوز بازی احمد نوراللهی نیز صادر شده است. با این وجود شاید ترکیب برانکو برای بازی امشب قابل حدس باشد، اما در بعضی از پست‌ها هنوز این ابهام وجود دارد که سرمربی کروات قرمزها از کدامیک از مردانش استفاده خواهد کرد.

 

در درون دروازه که بدون شک علیرضا بیرانوند قرار خواهد داشت.زوج خط دفاع قرمزها برای بازی امشب یکی از ابهام‌ها است. حضور شجاع خلیل‌زاده در این پست قطعی است. اما اینکه چه بازیکنی کنار او بازی کند هنوز مشخص نیست. اگرچه سیدجلال از کمند مصدومیت رها شده، اما این احتمال وجود دارد که برانکو، ماهینی را در قلب دفاع کنار شجاع قرار دهد و از مصلح در سمت چپ به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند. البته که محسن ربیع‌خواه هم در این وضعیت شانس حضور در سمت راست خط دفاعی را خواهد داشت. اتفاقی که منوط به فیکس بازی کردن نوراللهی در پست هافبک دفاعی است. ولی اگر سیدجلال در قلب دفاع کنار شجاع باشد، حضور ماهینی در سمت چپ قطعی خواهد بود و صادق محرمی هم که به احتمال فراوان بالاخره بعد از مدت‌ها در بازی امشب تجربه بازی فیکس در آسیا را پیدا خواهد کرد.

برانکو اعتقاد زیادی به محسن ربیع‌خواه دارد و اصلا بعید نیست در بازی امشب با وجود حضور نوراللهی باز هم از هافبک شماره ۱۸ تیمش استفاده کند. چرا که ربیع‌خواه دو فصلی است توسط برانکو در این پست امتحان شده و شاید او این ریسک را نپذیرد که در اولین بازی نوراللهی او را جایگزین کامیابی‌نیا کند.
خط سه نفره پشت دو مهاجم بدون شک تشکیل شده از فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری خواهد بود. مگر اینکه برانکو، امیری را به نوک ببرد و در غیاب طارمی از بین منشا و علیپور به یکی استراحت دهد و از رسن در خط هافبک استفاده کند. اتفاقی که البته بسیار بعید است و با این حال امشب اگر برانکو قصد رونمایی از یک سورپرایز را نداشته باشد، همه باید شاهد زوج منشا - علیپور باشند.






منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار