معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد تدابیر لازم برای اعمال تخفیف شهریه در مناطق محروم در نظر گرفته‌شده و معاونت دانشجویی و فرهنگی واحدها مسئولیت این کار را به عهده گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 25 September 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به استادان و دانشجویان گفت: «تغییراتی در دانشگاه آزاد اسلامی پیش آمد و امیدواریم با همت هیات رئیسه و هیات امناء در دوره جدید شاهد شکوفایی بیشتر و گام‌های بلندتری در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.»

او درباره سازوکار تخفیف شهریه دانشجویان در مناطق محروم گفت: «معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی، تخفیف‌های شهریه را دنبال می‌کنند و همه‌گونه همکاری برای اینکه دانشجویان راحت‌تر بتوانند تحصیل کنند فراهم شده است، کما اینکه از مهر امسال هم تخفیف‌ها در مناطق محروم اعمال شده است.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا درباره ادغام معاونت وزرشی با معاونت فرهنگی هم گفت: «هیات امناء اساس کار را تصویب کرده است و منتظر ابلاغ هستیم. باید ساختار جدید به تصویب هیات امناء برسد و بعد اجرایی شود. معاونت ورزشی به اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی تبدیل می‌شود و تلاش شده که در ورزش دانشجویی متمرکز باشد.»





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار