نایب رییس مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری خواست وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات را هرچه سریع تر به مجلس معرفی کند.
کد خبر: ۴۹۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 24 September 2017
به گزارش تابناک : علی مطهری که ریاست ساعاتی از جلسه علنی روز یکشنبه مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر درمورد معرفی وزیر پیشنهادی علوم افزود: زمانی که رییس جمهوری می خواست وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم را به مجلس معرفی کند در یک عمل انجام نشده قرار گرفت و وزیر پیشنهادی علوم استعفا داد و دولت مابقی وزیران را به مجلس معرفی کرد.
 
 
وی ادامه داد: براساس قانون رییس جمهوری باید دو هفته پس از مراسم تحلیف تمامی وزیران پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند که این اقدام به دلیل تعطیلی مجلس فراهم نشد اما در حال حاضر باید گزینه پیشنهادی وزارت علوم هرچه سریع تر به مجلس معرفی شود.
 
 
نایب رییس دوم مجلس گفت: فرصت سه ماهه برای معرفی وزیر به مجلس مربوط به ابتدای تشکیل دولت نیست و در ابتدای دولت دوازدهم رییس جمهوری دو هفته برای معرفی وزیران فرصت دارد که در این زمینه تخلف شده است.
 
 

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس اظهارکرد:دولت برای رای اعتماد باید تمامی وزیران پیشنهادی را به مجلس معرفی می کرد که این موضوع رعایت نشده و نقض قانون صورت گرفته است.

 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
برچسب ها: علی مطهری ، وزیر علوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار