تساوی برابر فرایبورگ در ششمین هفته بدون برد وردربرمن در بوندس لیگا باعث شد تا سرمربی ایرانی الاصل با سوت و اعتراض طرفداران این تیم به سمت رختکن بدرقه شود.
کد خبر: ۴۹۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک : اوضاع برای پرطرفدارترین تیم شمال آلمان چندان خوب پیش نمی رود، تیمی که بعد از ثبت رکوردهای جاودانه با مربی جوان و ایرانی الاصل خود در فصل گذشته طرفدارانش را امیدوار کرده بود که امسال دوباره در بین مدعیان اصلی قرار می گیرد در شش هفته ابتدایی صاحب سه تساوی و سه شکست شده تا در انتهای جدول خاطرات کابوس وار فصل گذشته را تکرار کند.

سایت kreiszeitung آلمان امروز و بعد از تساوی بدون گل برمن ها برابر فرایبورگ در خانه نوشت:«هفته ششم بوندس لیگا هم برای وردربرمن به پایان رسید و این تیم همچنان به دنبال اولین برد فصل است. الکس نوری، سرمربی تیم، در این چند هفته، بسیار محتاطانه کار کرده و شاید به همین خاطر بود که در پایان بازی با سوت و اعتراض طرفداران به سمت رختکن بدرقه شد تا زنگ خطر کاملا برای او به صدا در آید».
این سایت ادامه داد:« امروزه در بوندس لیگا، همه چیز با دقت تحت نظر و بررسی است. فقط تعداد هواداران وردربرمن که پس از تساوی 0-0 مقابل فرایبورگ روز گذشته به عملکرد تیمشان اعتراض کردند مشخص نیست. اگر تعدادشان محاسبه شود، حتما آمار جالبی خواهد بود زیرا تا به حال هیچ گاه پس از یک تساوی بدون گل این چنین اعتراضی نشده بود».
در همین حال توماس دلانی، هافبک وردربرمن که پس از بازی با اسکای المان مصاحبه کرده معتقد بود وردربرمن بیشتر با ترس شکست نخوردن به میدان می‌رود تا با روحیه برد و جاه طلبی. فوتبال همراه با ترسی که برمن به نمایش می‌گذارد، چند هفته ای است که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. البته دلانی خیلی دقیق نمی‌گوید که مشکل از کجاست ولی تقریبا مشخص است انتقاد او از کیست.
آقای نوری شجاعتت کجا رفته؟!
سایت kreiszeitung در ادامه تحلیل خود از حال و روز بحرانی برمن ها به سرمربی ایرانی الاصل تاخت و نوشت:« نوری بیش از حد محتاط شده است البته که احتیاط او طبیعی است. او بازیکنان مهمی را به علت مصدومیت از دست داده و اوضاع برایش خوب پیش نمی‌رود. شاید شور، انگیزه و شجاعت بتواند شرایط را برای تیمش تغییر دهد ولی او در ابتدا باید حرفه ای گری داشته باشد. او یک سال پیش هدایت تیم را برعهده گرفت و ریسک ها و تصمیمات عجیبی در این مدت اخذ کرد».
نویسنده در ادامه آورد:« در همین حین نوری خیلی محتاط شده است. البته که شرایط، شرایط خطرناکی است و مطمئنا هواداران پشت نوری را خالی نخواهند کرد ولی قطعا تیم نوری باید نشان دهد که ترسی از این که بخواهد پیروز شود ندارد مخصوصا در بازی بعد مقابل هامبورگ. این دیدار نوبت تغییر روند است و تنها پس از کسب پیروزی است که نوری می‌تواند نفسی راحت بکشد».






منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار