تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می‌رود.
کد خبر: ۴۹۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 24 September 2017
به گزارش تابناک : مهدی طارمی، مهاجم موفق سرخپوشان به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به مدت ۴ ماه محروم شد تا دیدار حساس مقابل الهلال را از دست دهد. گادوین منشا به عنوان گزینه اصلی جانشینی طارمی در دیدار با الهلال معرفی شد البته خبرهایی از باشگاه به گوش می‌رسد که به احتمال زیاد برانکو سرمربی کروات سرخپوشان در نظر دارد از علیپور و امیری به عنوان مهاجمان اصلی و جایگزین طارمی در ترکیب خود استفاده کند.
در این دیدار بشار رسن در ترکیب ثابت بازی خواهد کرد و منشا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود.
دوراهی پرسپولیس در پرونده طارمی؛ لیگ قهرمانان یا منافع ملی؟
تعویق محرومیت طارمی و استفاده از او در چند بازی حساس شاید در ابتدا راه‌حل خوبی به نظر بیاید و بتواند بحران پرسپولیس را کمی کمرنگ‌تر کند اما قضیه به همین راحتی نیست. اگر پرسپولیس بخواهد با فرستادن پرونده به دادگاه CAS اجرای حکم را عقب بیندازد، رسیدگی به این پرونده در اسفند انجام خواهد شد و با اجرای حکم در اسفندماه، طارمی جام‌جهانی را از دست خواهد داد. یعنی اگر طارمی محرومیتش از جمعه این هفته شروع شود می‌‌تواند بعد از پایان این مدت برای پرسپولیس و تیم‌ملی بازی کند اما اگر اجرای حکم به اواخر امسال برسد، جام‌جهانی که خرداد برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.
پیچیدگی این شرایط باعث می‌شود تا باشگاه پرسپولیس در دوراهی بزرگی قرار بگیرد. از یک طرف پای منافع باشگاه در چند بازی بسیار حساس و مهم مطرح است که می‌تواند سرنوشت باشگاه را تعیین کند و از سوی دیگر پای منافع شخصی طارمی و منافع ملی در میان است که قطعا پای کی‌روش و فدراسیون فوتبال را هم به قضیه بازخواهد کرد. اگرچه باشگاه پرسپولیس موظف است منافع خودش و هواداران پرتعدادش را در اولویت قرار دهد اما شاید کشیده شدن بحث تیم ملی و شخص طارمی نگذارد که قضیه به همین سادگی پیش برود و مشکلات بیشتری را برای مدیران این تیم به وجود بیاورد.





منبع : برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار