در برنامه شب گذشته خندوانه دو گروه جویندگان طلا و صدا سیما در مرحله فینال ادابازی به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۴۹۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 15 September 2017
به گزارش تابناک : شب گذشته در فینال ادابازی خندوانه، دو گروه «جویندگان طلا» با حضور ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری بازیگر و «صدا سیما» با شرکت محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو به رقابت پرداختند.

گروه «صدا سیما» از مسابقات قبل 238 نشان و «جویندگان طلا» 173 نشان با خود به مرحله پایانی آورده اند.

برای شروع مسابقه طبق معمول دو گروه سه دقیقه فرصت داشتند تا رای تماشاگران را به دست آورند. با وجود برنامه ریزی قبلی گروه «صدا سیما» و پخش کلیپ صداگذاری شده از این گروه، گروه «جویندگان طلا» رای اول این مسابقه را توسط حاضران به دست آورد.

در مرحله بعد که هر گروه نوع سوال گروه مقابل را تعیین می کرد، گروه «جویندگان طلا» 9 امتیاز از اجرا و 4 امتیاز از زمان ذخیره و در مجموع 13 امتیاز به دست آورد و «صدا سیما» با 12 امتیاز از اجرا و 13 امتیاز از زمان ذخیره با امتیاز کلی 25 برنده این مرحله شد.

مرحله دوم مسابقه شب گذشته، اجرای درازکش پانتومیم بود. در این مرحله امیرفضلی و نادری 113 نشان و معتضدی و قدیانلو 163 نشان داشتند و در نهایت، امتیاز گروه «صدا سیما» 27 و امتیاز «جویندگان طلا» 20 شد و به ترتیب با 128 و 83 نشان به مرحله بعد رفتند.

مرحله پایانی که حدس شعر از روی ادابازی و نقاشی بود؛ گروه «جویندگان طلا» با حضور ارژنگ امیرفضلی و محمد نادری با 38 امتیاز، رتبه دوم را به دست آورد و گروه «صدا سیما» با حضور محمد معتضدی و بهزاد قدیانلو، با کسب 45 امتیاز برنده این مسابقه شد.






منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار