بهنام برزای باوجود این که گفته می‌شد از باشگاه‌های اروپایی از جمله لیگ یونان پیشنهاد دارد اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ایران و اروپا، عملا هافبک سابق آبی‌ها فعلا بدون تیم مانده است.
کد خبر: ۴۹۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 12 September 2017
به گزارش تابناک : بهنام برزای بازیکن جوان فصل گذشته استقلال پس از اتمام قراردادش مورد توجه کادر فنی واقع نشد تا از معدود بازیکنان این تیم باشد که در لیست مازاد قرار گرفت. پس از مسجل شدن جدایی وی از استقلال، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که این بازیکن در فصل نقل و انتقالات ناکام مانده و به تیمی نپیوندد.
باوجود این که گفته می‌شد این بازیکن از باشگاه‌های اروپایی از جمله لیگ یونان پیشنهاد دارد اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ایران و اروپا، عملا هافبک سابق آبی‌ها فعلا بدون تیم مانده است.
تنها گزینه پیش روی بهنام برزای برای بازگشت به فوتبال ایران این است که یک تیم لیگ برتری با استفاده از سهمیه فیفا وی را بعنوان بازیکن آزاد جذب کند.
برزای و مگویان تنها بازیکنانی بودند که باوجود تمایل خودشان برای ماندن در جمع آبی پوشان از سوی کادر فنی در فهرست مازاد قرار گرفتند. این دو بازیکن به همراه رابسون جانواریو و کاوه رضایی اصلی ترین بازیکنان جدا شده از جمع آبی پوشان در ابتدای فصل هفدهم لیگ برتر بودند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار