منشا در بازی با گسترش فولاد از ابتدا به میدان رفت اما هر چه تلاش کرد در باز کردن دروازه گسترش فولاد ناموفق بود. با اینکه پرسپولیسی ها سعی می کردند در موقیعت خوب به او پاس دهند.
کد خبر: ۴۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 09 September 2017
به گزارش تابناک : بعد از گذشت دقایقی از بازی وقتی پرسپولیس موقعیت ها را یکی پس از دیگری به خصوص در ضربات کرنر از دست می داد تماشاگران این تیم که در استادیوم بنیان دیزل حاضر بودند مهدی طارمی را تشویق کردند. البته تشویق مهدی طارمی به خاطر گلایه از منشا نبود. تماشاگران می خواستند مهدی طارمی هر چه سریعتر به زمین بیاید و تیم به گل برسد. 
برانکو در این بازی به این خاطر از ابتدا به مهدی طارمی میدان نداد که به خاطر همراهی تیم ملی در بازی با سوریه کمی خسته بود. 
نیمه ی دوم که شروع شد طاقت برانکو هم از گل نزدن تمام شد و به مهدی طارمی دستور گرم کردن داد. برانکو پیش تر هم نشان داده بود علاقمند نیست به مهدی طارمی و منشا همزمان بازی بدهد و هر یک از این دو در زمین باشند علیپور را زوج قرار می دهد چرا که علیپور به خوبی نقش مهاجم زحمتکش و جنگنده را بازی می کند. 
مهدی طارمی که به زمین آمد پرسپولیس از این رو به آن رو شد. مهدی یک گل زد و یک پاس گل داد تا بیشترین نقش را در پیروزی 3-0 تیمش ایفاء کند. 
اگر فکر می کنید منشا از این اتفاقات ناراحت است اشتباه کرده اید. هر چه باشد او یک بازیکن حرفه ای است و خوب می داند از شرایط تیمش باید لذت ببرد. صدرنشینی در لیگ برتر و شانس داشتنن برای قهرمانی در آسیا. 
منشا حالا از برانکو تعریف می کند. او می گوید:« تعویض‌های طلایی برانکو باعث بردمان مقابل گسترش فولاد شد.»
دقیقا هم همین طور است. تعویض های برانکو باعث برد پرسپولیس در بازی با گسترش فولاد شد.





منبع : خبرورزشی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار