دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت شهلا حبیبی اولین مشاور امور زنان ریاست جمهوری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 09 September 2017
به گزارش تابناک : مرضیه وحید دستجردی دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با صدور اطلاعیه ای درگذشت شهلا حبیبی اولین مشاور امور زنان ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در آستانه عید بزرگ ولایت و واقعه عظیم غدیر, عزیز سفرکرده ای را بسوی منزلگاه ابدی بدرقه می کنیم که در تاریخ انقلاب اسلامی و مخصوصا در عرصه امور زنان در جمهوری اسلامی جایگاهی ممتاز داشت. شهلا حبیبی اولین مشاور امور زنان ریاست جمهوری بود و کیست که نداند در راه ناهموار و صعب امور زنان در دهه هفتاد چون او زنی باشهامت, استوار و ثابت قدم می توانست آغاز کننده ای توانمند  باشد  بگونه ای که اسباب  و زمینه تحقق دکترین انقلاب اسلامی را در مورد زن مسلمان انقلابی در عصر جدید فراهم آورد.

این اطلاعیه می افزاید: در این مسیر توفیقات این بانوی انقلابی چه در صحنه داخلی و چه در عرصه بین المللی بسیار مهم و درخور توجه بود. نمایشگاه تشخص و منزلت زن مسلمان در کشور و حضور پرشمار و ثمربخش اولین هیات از زنان جمهوری اسلامی در کنفرانس بین المللی پکن نمونه ای از این دستاوردها بود؛ با اتمام دوره مسئولیت در منصب دولتی ریاست دفتر امور زنان , شهلا حبیبی میدان کار و  تلاش برای بهبود موقعیت زنان ایرانی و حل مسائل و مشکلات حیات اجتماعی-سیاسی را ترک نگفت. شبکه ارتباطی سازمان های غیردولتی زنان حاصل تلاشی بی وقفه و بزرگ بود که شماری فراوان و طیفی گسترده از تشکل های مدنی زنان را دربرمی گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: ویژگی هایی چون ایمان به اسلام انقلابی و کار و کوشش مستمر که با معرفت زلال و ارادت خالصانه به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا حضرت زهرای مرضیه(س) و التزام و تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ازخانم حبیبی شخصیتی نمونه ساخت آن گونه که همه گروههای زنان برای ایشان جایگاهی ارزشمند قائلند.  ضایعه فقدان این بانوی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده ، دوستان ، زنان انقلابی مسلمان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق رحمت و مغفرت و علو درجات برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم.





منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار