مدیرفنی استقلال شرایط تیم ملی را با استراتژی کی روش مناسب عنوان کرد و ابراز امیدوار می‌کند آنها با بهترین عملکرد راهی روسیه شوند.
کد خبر: ۴۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 01 September 2017
به گزارش تابناک : بهتاش فریبا در خصوص تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی شطرنج گونه‌ای بود هم تیم ما و هم تیم کره به دنبال کسب پیروزی بود البته ما بیشتر ابتدا به دنبال نباختن بودیم و سپس تلاش می‌کردیم که ازضد حملات به گل برسیم.

وی ادامه داد: کره جنوبی احتیاج مبرمی به سه امتیاز بازی داشت و هر چه بیشتر به دقایق آخر بازی نزدیک می شدیم آنها حملات بیشتری می‌کردند.

فریبا افزود: با 10 نفره شدن تیم ملی و اخراج عزت اللهی ترکیب تیمی ما به هم خورد البته کی‌روش نشان داد کار را بلد است و با تعویض‌های هوشمندانه‌ای که انجا م داد روند بازی را تغییر داد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه آیا تیم ملی دردیدار مقابل سوریه با تیم اصلی بازی خواهد کرد یا خیر؟ اعلام داشت: تیم ما مدتی است که ترکیب اصلی ندارد چون دست کی‌روش برای انتخاب نفرات باز است و می‌تواند در هر بازی بارها تغییر سیستم دهد.

وی در خصوص رکورد گل نخوردن تیم ملی گفت:‌ امیدوارم این رکورد همچنان حفظ شود و ما با یک عملکرد خوب به مرحله نهایی جام جهانی برویم. 

 



منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار