یک فعال اقتصادی گفت: چرا گردشگر حلال خارجی نباید جذب کیش شود؟
کد خبر: ۴۸۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 23 August 2017
به گزارش تابناک : یک غیر فعال اقتصادی که به واسطه ی غیر فعال بودنش، اطلاع زیادی از فعالیت های اقتصادی نداشت با تعجب از چگونگی حلال و حرام بودن گردشگران و طرز تشخیص حلال و حرام گفت: من آن نیم که حلال از حرام نشناسم، اما خداوکیلی چطور گردشگر حلال را از حرام تشخیص می‌دهید؟

فعال اقتصادی که به علت شرایط برتری که در ژن و ژنتیک داشت، به مرز بیش‌فعالی اقتصادی رسیده بود گفت: این طوری. کاری ندارد. اعلام می کنیم هرکسی که می خواهد بیاید در جزیره‌ی کیش گردشگری کند، حتما باید عکسی از دایی محترمش داشته باشد. هرگردشگری که می‌خواهد وارد شود، از پشت درِ جزیره‌ی کیش از او می‌پرسیم که ببخشید شما خارجی هستید؟ درصورت مثبت بودن جواب دوباره می‌پرسیم ببخشید حلال هم هستید؟ اگر باز هم جواب مثبت داد، می‌گوییم اگر راست می‌گویی عکس دایی‌ات را از زیر درِ جزیره‌ی کیش نشان بده. از آنجایی که از قدیم گفته‌اند بچه‌ی حلال زاده به دایی‌اش می‌رود، با نگاه به عکس دایی هر گردشگر، متوجه می‌شویم که حلال است یا حرام.

چون ما این جزیره را از سر راه نیاورده ایم که هر غیر حلالی بتواند به راحتی بیاید و در آن گردشگری کند. بنابراین، حلال‌ها را اجازه ی ورود می‌دهیم و غیر حلال‌ها را می فرستیم لای دست پدرشان.





منبع : گلونی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار