دو ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا دوباره به جمع هم‌تیمی‌های سابق‌شان ملحق شدند.
کد خبر: ۴۸۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 23 August 2017

به گزارش تابناک : نیمار و دنی آلوز، دو ستاره برزیلی که به ترتیب تابستان امسال و تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا شدند و هر دوی آنها اکنون در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کنند، راهی کاتالونیا شدند تا با دوستان قدیمی‌شان در بارسلونا تجدید دیدار کنند.

نیمار که سه هفته پیش در یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تاریخ با پرداخت شدن غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قراردادش از سوی PSG به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا از بارسایی‌ها جدا شد، روز گذشته (سه‌شنبه) به کاتالونیا برگشتند و در کنار هم‌تیمی‌های قدیمی‌شان عکس یادگار گرفتند.

یکی از عکس‌های جالب سفر این دو بازیکن برزیلی به کاتالونیا، عکس نیمار در کنار جرارد پیکه است. این عکس شبیه همان عکسی است که پیکه قبل از قطعی شدن انتقال نیمار به پاریس در صفحه اینستاگرامش در کنار جمله «او می‌ماند» گذاشت و بعدها به سوژه تمسخر رسانه‌ها و کاربران شبکه‌‌های اجتماعی تبدیل شد. جالب اینجاست که نیمار در کنار عکس جدیدش با پیکه همان جمله معروف «Se queda» به معنای می‌ماند را نوشته است.

نیمار و آلوز با بازگشت به کاتالونیا تمامی شایعاتی که در خصوص جدایی آنها از بارسلونا به دلیل اختلاف پیدا کردن با هم‌تیمی‌‌های‌شان منتشر شده بود را تکذیب کردند.




منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار