با انتصاب مونسان به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، سازمان منطقه آزاد کیش عملاً در آستانه انتخاب یک مدیرعامل جدید است.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک : بهبود بهی‌زادی متولد سال ۱۳۳۸ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه صنعتی شریف جدی‌ترین گزینه برای تصدی سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش است که از سوی برخی چهره‌های سیاسی و کیشوندان مطرح می‌شود.

وی همچنین آموزش‌دیده در دوره‌های تخصصی نظارت جوشکاری و مدیریت پروژه و کنترل پروژه ACS از لندن است.

از مهمترین فعالیت‌های بهی‌زادی در جزیره کیش می‌توان به ایجاد بیش از ۲۰۰ هکتار فضای سبز، تکمیل سازه و تجهیز و تحویل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ۱۰ هزار مترمکعبی فاضلاب، تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری از ایستگاه‌های انتقال فاضلاب شهری، تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری از پایانه جدید بندرگاه، ساماندهی در جمع‌آوری و سیستم دفع زباله، ایجاد اولین سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کشور، ساخت و تحویل ساختمان ستاد مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لایروبی بندر چارک اشاره کرد.

با توجه به فعالیت‌ها و سوابق اجرایی این مدیر کهنه‌کار، انتظار می‌رود با انتصاب وی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تحول مدیریتی و عمرانی و اقتصادی در انتظار جزیره کیش و کیشوندان باشد.




منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار