مسافران پرواز شماره 7422 کیش - هواپیمایی کیش ایر با تاخیر پنج ساعته این پرواز در فرودگاه کیش مواجه شدند.
کد خبر: ۴۸۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 20 August 2017
به گزارش تابناک : یکی از مسافران این پرواز روز یکشنبه گفت: به رغم اینکه ساعت پرواز شماره 7422 هواپیمایی کیش ایر 11 صبح است اما این پرواز تاکنون انجام نشده است.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: بیش از 200 نفر مسافران این پرواز اکنون در ترمینال فرودگاه کیش سر درگم هستند و مسئولان پروازی نیز تنها با قبول تاخیر پنج ساعته در پرواز، جوابگوی نارضایتی مسافران نیستند.
این مسافر با بیان اینکه به گفته مسئولان فرودگاه قرار است پرواز ساعت 16 انجام شود، اعلام کرد: براساس قوانین انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) در صورت وقوع تاخیر شرکت های هواپیمایی موظف به ارائه یک وعده غذای گرم و حتی اسکان مسافران هستند اما تا این لحظه فقط یک وعده غذای گرم بین مسافران توزیع شده است.
وی اظهارکرد: مسئولان فرودگاه کیش اعلام کردند که مسافران این پرواز برای تهیه بلیت پرواز بعدی خود در همین مسیر 30 درصد خسارت و تخفیف در هزینه بلیت به آنها پرداخت می شود. 
این مسافر گفت: پرواز کیش ایر نیز که قرار بود ساعت 7 صبح از کیش به مقصد بندعباس پرواز کند به دلایل نامعلومی پرواز نکرد و در نهایت این پرواز با چهار ساعت و 30 دقیقه تاخیر انجام شد.
نوربین، رئیس ایستگاه کیش ایر در فرودگاه کیش حاضر به مصاحبه با خبرنگارخبرگزاری ایرنا نشد و گفت: مسئول روابط عمومی شرکت هواپیمایی مربوطه باید پاسخگو باشد.
مسئول ترافیک شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز در فرودگاه کیش به خبرنگار ایرنا گفت: مسئولان شرکت در کیش از مسافران عذرخواهی و پذیرایی( ناهار) لازم را انجام دادند .
' علی ذاکرنژاد ' افزود: دلیل این تاخیراز سوی شرکت هواپیمایی کیش ایر، نقص فنی اعلام شده است اما پرواز کیش - اصفهان در ساعت 16 انجام خواهد شد.
فرودگاه بین المللی کیش با مساحت 9 میلیون متر مربع در غرب استان هرمزگان و در مرکز جزیره‌ کیش قرار دارد. 
این فرودگاه ۲ باند پرواز استاندارد هر یک به طول سه هزار و 360 متر دارد و در حدود 30 سال فعالیت میزبان میلیون‌ها مسافر از سراسر ایران و کشورهای منطقه بوده است. 
در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی کیش یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور است و روزانه از این فرودگاه پروازهای متعددی به شهرهای مختلف ایران و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس انجام می‌شود.
گفتنی است این فرودگاه مجهز قابلیت پذیرش انواع هواپیماهای پهن‌پیکر را دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار