مدیرعامل انجمن کشتارگاه های صنعتی طیور مازندران با بیان اینکه مازندران دارای 22 کشتارگاه صنعتی طیور است، اظهار کرد: این تعداد از کشتارگاه ها که با سرمایه گذاری کلان ایجاد شده اند ظرفیت کشتار دوبرابر کل مرغ آماده به کشتار استان را دارا هستند.
کد خبر: ۴۸۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 20 August 2017
به گزارش تابناک : محمد کاوه ایجاد کشتارگاه جدید در مازندران را موجب ضربه سنگین به فعالیت کشتارگاه های صنعتی طیور استان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر کشتارگاه های استان به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی با 50 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند و ایجاد یک کشتارگاه دیگر در استان، بی دلیل و غیر منطقی است. 
وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی خواهان جلوگیری از صدور مجوز جدید تحت هر شرایطی شوند و در ادامه تاکید کرد: کشتارگاه صنعتی طیور بیش از ظرفیت مازندران در استان ایجاد شده است لذا صدور مجوزجدید نه تنها خدمتی به مردم مازندران نیست بلکه ضرر وزیان زیادی را متوجه کشتارگاه های موجود و بیکاری برای کارگران شاغل درکشتارگاه ها صنعتی ظیور استان به همراه خواهد داشت. 
کاوه تاکید کرد: انتظار داریم نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی این موضوع را به صورت جدی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مطالبه کنند.




منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار