ثواب ختم تلاوت نور دوهزار و ۵۲۶مرکز مجری این طرح درمساجد استان مازندران شامگاه۲۹مردادماه جاری به روح بلند شهید مدافع حرم محسن حججی هديه مي شود.
کد خبر: ۴۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 20 August 2017

به گزارش تابناک : محمدفوقي، مسئول ستاد هماهنگي و نظارت بر كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران امروز(29مرداد) ضمن تكريم ده هزار و 400شهيد دوران دفاع مقدس و بیش از 37شهید مدافع حرم اين استان، گفت: ثواب ختم تلاوت نور دوهزار و 526مرکز مجری این طرح در مساجد مازندران، بعد از اقامه نمازمغرب و عشا امشب به روح بلند شهید مدافع حرم محسن حججی هديه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این شهید والامقام از نیروهای مسجدی و ولایی بوده، عنوان داشت: شهدا از مفاخر معنوي كشور هستند و همواره بايد مقامشان را ارج نهيم.

 

فوقی با اشاره به اینکه به پاس ایثار و ازخودگذشتگی جوانان این مرز و بوم در دفاع ازآرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناسبت های ملی و مذهبی مجالس و محافلی مزین به نام و یاد شهدا در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود، اظهار داشت: تکریم مقام شهدا به واقع حفظ و انتقال مواضع اين مردان خدايي در رويارويي با استكبار جهاني است.

 

وی برلزوم تکریم خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تاکید کرد و گفت: این شهدا در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی با دشمنان اسلام به مبارزه برخاستند و این بسیار ارزشمند است چراکه به فرموده رهبری(حفظه الله) اگر مدافعان حرم در سوریه نمی جنگیدند امروز باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.

 

شهید مدافع حرم محسن حججی سال 1371در نجف آباد اصفهان دیده به جهان گشود. مرداد ماه جاری بعنوان مدافع حرم به سوره اعزام شد و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق به اسارت گروهک تروریستی داعش درآمد و در 18مردادماه جاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهیدوالامقام یک فرزند به نام علی به یادگار مانده است.






منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار