علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش ( معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ) در حاشیه راه اندازی سامانه صدور کارت ملی هوشمند در کیش اظهار کرد : عمده خدمات دولتی را در کیش داریم که برخی ادارات در سطح بالاتر و برخی پائین تر خدمات ارائه می دهند و طبق قانون مناطق آزاد رسیدگی به امور آنها به روسای ادارات تفویض اختیار شده است .
کد خبر: ۴۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 15 August 2017
به گزارش تابناک : وی افزود : اداره ثبت احوال کیش کاستی های داشت و مردم برای دریافت کارت و خدمات مرتبط مجبور بودند به بندرلنگه مراجعه کنند که با همراهی و همکاری رئیس ثبت احوال کشور تجهیزات مورد نیاز تهیه شد و امروز شاهدیم که این فرآیندها در کیش انجام می گیرد و دیگر نیازی به مراجعه مردم به بندر لنگه نیست .
مونسان گفت : از ریاست اداره ثبت احوال کشور در خواست کردیم تا ثبت احوال کیش هم ارتقاء یابد و رئیس اداره بتواند طبق قانون مناطق آزاد حکم ملی دریافت کند ، تحقق این شرایط نیازمند تمهیداتی است که سازمان منطقه آزاد کیش تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می بندد تا این اداره بتواند سطح خدمات خود به کیشوندان را افزایش دهد.
در این مراسم مراحل ثبت نام و صدور کارت ملی برای مدیرعامل منطقه ازاد کیش به صورت نمادین انجام شد.
به گزارش ایرنا ،سازمان ثبت احوال از نهادهای دولتی زیر مجموعه وزارت کشور است که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات اساسی چون زاد و ولد، مرگ و میر، ازدواج و صدور مدارک هویتی همچون شناسنامه را بر عهده دارد. 
پیش از راه اندازی این سامانه کیشوندان برای امور مربوط به صدور ، تعویض و عکسدار شدن شناسنامه، صدور کارت ملی هوشمند مجبور به سفر به بندرلنگه بودند .
این مراسم عصر امروز با حضور امام جمعه کیش ، رئیس و سخنگوی ثبت احوال کشور ، مدیر کل و معاونان ثبت احوال استان هرمزگان ،معاونان سازمان منطقه آزاد کیش ،روسای سازمان ها ، ادارات و دانشگاه ها ، فرماندهان نظامی و انتظامی در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار