جانشين پايگاه درياباني كيش در ديدار با جمعي از بوميان و صيادان، تعامل با بوميان و مرزنشينان را از اولويت هاي فرماندهي درياباني دانست.
کد خبر: ۴۷۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 12 August 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ "علي اصغر جمالي" در اين جلسه با بيان اين مطلب گريزي هم به بحث تلاش دشمن در راستاي اختلافات مذهبي زد و گفت: دشمن همواره به دنبال روزنه اي است كه از آن طريق بتواند در وحدت و برادري شيعه و سني در كشور خللي ايجاد کرده و از تبعات و آثار احتمالي آن بهترين بهره برداري را در راستاي اهداف پليد خود داشته باشد.

جانشين پايگاه درياباني كيش در ادامه عنوان داشت: دستيابي به امنيت پايدار در مرزها نيازمند تلاش همگاني است و مهمترين اصل براي داشتن جامعه‌اي سالم و همچنين استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي موجود در مرز، داشتن مرزهايي امن و مطمئن است.

سرهنگ " علي اصغر جمالي" در پايان خاطرنشان كرد: بزرگان قبايل و طوايف و ريش سفيدان و بوميان در بسياري از لحظات مي توانند از تجربه و دانش خود در وحدت بيشتر شيعه و سني و آرامش منطقه استفاده کرده و كليه مسئولان بويژه دريابانان را در ايجاد مرزي امن و آرام ياري نمايند كه ما همواره از همكاري و مشاركت آنان در حفظ و تداوم امنيت ملي استقبال مي كنيم.

گفتني است در اين جلسه جانشين درياباني كيش به سئوالات مرزنشينان در موضوعات مختلف پاسخ گفت و نماينده مرزنشينان و بوميان با بيان مشكلات در امر صيادي با ارائه پيشنهادات و تقدير از زحمات كاركنان درياباني كيش به صحبتهاي خود پايان داد.






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار