دولت در مسایل خارجی از برجامی که به نفع مردم است دفاع کند
امام جمعه کیش گفت: مطلبی باید دنبال شود فقر زدایی و اشتغال‌زایی و خروج واقعی و کامل از رکود است .در مسایل خارجی باید از برجامی که به نفع مردم است دفاع کند. وقتی دولت و ملتی در کنار هم قرار گرفتند و همه کارها را بدرستی انجام دادند آنجاست که خدواند نیروهای غیب را به کمک خواهد فرستاد.
کد خبر: ۴۷۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 11 August 2017

به گزارش تابناک ، حجت‌الاسلام والسملمین حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته کیش، اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های بسیار مبارک، پیروزی حزبالله لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم منحوس اسراییل است که با جمعیت کم در مقابل جمعیت کثیر ارتش تا دندان مصلح ایستادند وسرانجام پیروز شدند.

وی با اشاره به سالروزبازگشت آزادگان سرافزار به کشور، افزود: آزادگان عزیز هشت سال دفاع مقدس درمیدان جنگ سنگر‌به سنگر عملیات به عملیات پیش رفتند و در جبهه اسیر شدند و در زندان‌های رژیم صدام زیر شکنجه قرار گرفتن و سختی‌ها کشیدند .

امام جمعه کیش اضافه کرد: واقعیت این است که دشمن تا به امروز از دو مولفه بسیار ترسیده،  در این ۳۸ سال از عمرانقلاب اسلامی دشمن بسیار ترسید و عقب کشیده، مردم فرمایشان امام و رهبری معظم انقلاب را عملیاتی کنند.

علیدادی گفت: مرحله دوم حضور آگاهانه و با بصیرت مردم بود که هر جا مردم حضور داشتند دشمن در آنجا عقب‌نشینی کرد، این دو مولفه رمز پیروزی و تداوم انقلاب است و در حال حاضر که دولت دوازدهم کار خود را شروع می‌کنند باید به این دو مؤلفه توجه کنند .

وی یادآور شد: دولت دوازدهم باید به شعارهایشان که درست هم هست عمل کنند یکی اقتصاد مقاومتی است که باید در این ۴ سال با نگاه به اقتصاد مقاومتی به معیشت مردم کنند و در کنار آن مبارزه با فسادها و رانتهاست .

خطیب جمعه کیش بیان داشت: مطلب بعدی که باید دنبال شود فقر زدایی و اشتغال‌زایی و خروج واقعی و کامل از رکود است .در مسایل خارجی نیز باید از برجامی که به نفع مردم است دفاع کند . وقتی دولتی و ملتی در کنار هم قرار گرفتن و همه کارها را بدرستی انجام دادند انجاست که خدواند نیروهای غیب را به کمک خواهد فرستاد، با استقامت و توکل به خداوند کارها را پیش ببرید و به خوبی و به‌درستی به همه مردم خدمت کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار