مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از انتشار راهنمای انتخاب رشته مجازی بر روی سایت سازمان سنجش خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت آن را خریداری کنند.
کد خبر: ۴۷۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 09 August 2017
به گزارش تابناک : حسین توکلی روز چهارشنبه با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1396 از 11 مرداد ماه منتشر شده، افزود: همچنین در پیک سنجش 16 مرداد ماه با عنوان ویژه‌نامه «راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96» مطالبی همچون شیوه‌های پذیرش دانشجو، مراحل انتخاب رشته اینترنتی، انتخاب رشته مجازی، وضعیت پذیرش در گروه‌نیز ها، آشنایی با محتوای کارنامه، روش نمره کل سازی، بومی‌پذیری در آزمون سراسری سال 1396، توصیه های حفاظتی و امنیتی به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته منتشر شد.
وی با بیان اینکه هفته‌نامه پیک‌سنجش از طریق روزنامه فروشی‌های سراسر کشور نیز توزیع شده است، تصریح کرد: داوطلبانی که نمی توانند از طریق سایت سازمان سنجش دفترچه های انتخاب رشته را دریافت کنند می‌توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 10 هزار ریال بابت هر دفترچه به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، آن را دریافت کنند. دفترچه مذکور رایگان بوده و به غیر از هزینه‌ای که برای کارمزد توزیع، تعیین شده هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت شود. 
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نرم افزار انتخاب رشته مجازی برای گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر و زبان های خارجی از شب گذشته (سه شنبه 17 مرداد ماه) بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و نرم افزار انتخاب رشته مجازی برای گروه علوم تجربی از ساعت 22 چهارشنبه 18 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. 
وی خاطرنشان کرد: نرم افزار انتخاب رشته مجازی این امکان را به داوطلبان می دهد که فرد خود را با داوطلب مشابه در سال 95 مقایسه کند و با توجه به اعمال کلیه تغییرات، شرایط و ضوابط آزمون سراسری سال 96 در فایل اطلاعات سال 95، داوطلبان می توانند به طور حدودی از میزان قبولی خود مطلع شوند.
توکلی ادامه داد: همچنین داوطلبان مجاز کنکور 96 نیز از پنجشنبه 19 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار