فرماندار بانه گفت: خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا می کنند.
کد خبر: ۴۷۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 09 August 2017
به گزارش تابناک :  محمد فلاحی شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در محل دفتر فرماندار برگزار شد ضمن تقدیر از فعالیت دلسوزانه خبرنگاران شهرستان افزود: خبرنگاران وظیفه و رسالت سنگینی برعهده دارند که یکی از این وظایف مهم توسعه همه جانبه شهرستان است که می توانند نقش بسیار تعیین کننده در این زمینه داشته باشند و بسترهای لازم را برای یک توسعه پایدار و همه جانبه در شهرستان فراهم کنند.
وی با اشاره به مرزی بودن و تجاری بودن شهرستان و تمایز شهر بانه با دیگر شهرهای های استان گفت: خبرنگاران که در بانه فعالیت می کنند باید به شرایط شهرستان توجه داشته باشند و آنچه که بیان می کنند باید در راستا حل مشکلات و بیان واقعیت باشد که این امر تاکنون در شهرستان با تلاش و زحمات خبرنگاران محقق شده است.
وی اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند که با قلم و بیان واقعیت های جامعه راه پیشرفت و اعتلای جامعه را در عرصه های گوناگون همراه می کنند و بخش زیادی از پیشرفت دولت مرهون زحمات تلاشگران عرصه اطلاع رسانی است.
فلاحی تاکید کرد: هر برنامه ای که اجرا می شود در صورتی که رسانه ای نشود عقیم می ماند و مسئولین نمی توانند همراهی مردم را برای اجرای برنامه ها جلب کنند. 
وی افزود: خبرنگاران علاوه برای بیان مشکلات و انتقاد های سازنده باید همراهی مردم را به سوی اهداف توسعه پایدار و متوازان که برای شهرستان مد نظر است جلب کنند.
فرماندار بانه گفت: توسعه متوزان و همه جانبه زمانی در شهرستان محقق می شود که مردم با دولت همراه و هماهنگ شود و این امر وظیفه پرچمداران عرصه اطلاع رسانی است.
وی مرزی بودن بانه را یک فرصت برای این شهر دانست و گفت: باید مردم را به این مهم آشنا شوند که مرز تنها منبع درآمد نیست و مردم را به سمت فرصت های پایدار اقتصادی در زمینه کشاورزی و صنایع دستی که میراث ماندگار گذشته است جلب کنیم که این امر با همراهی رسانه ها محقق می شود.
فلاحی با بیان اینکه خبرنگاران نقش تعیین کننده ای در افکار عمومی جامعه دارند گفت: خبرنگاران فضای رسانه ای شهرستان را مدیریت کنند تا از حاشیه سازی و خبرهای غیر واقعی و جوسازی های کاذب جلو گیری شود و افکار عمومی جامعه را به سمت واقعیت ها سوق دهند.
بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار