مسئول برگزاری نخستین کنگره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: نخستین کنگره مجمع ایثارگران با حضور تمامی اقشار ایثارگر اعضا اصلی حزب و تمامی شخصیت های سیاسی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 01 August 2017
به گزارش تابناک : جواد امام مسئول برگزاری نخستین کنگره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب عصر امروز در نشست خبری که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: ما معتقدیم که باید همه ظرفیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشیم و احیا کننده این تفکر باشیم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم جامعه‌ای را سراغ داشته باشیم که در آن جامعه بدون اینکه افراد پیشگام باشند توسعه یافتگی صورت گیرد چرا که جامعه توسعه یافته و شکوفا نیازمند این است که هزینه ها را به دوش بکشند.

جواد امام خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان دفاع مقدس به سن‌های بالاتر پا گذاشته اند و ما باید این نسل را به نسل جوان انقلاب پیوند دهیم تا ضمن دفاع از دستاوردهای گذشته از کیان قانون اساسی و ارکان کشور پاسداری به عمل بیاورند.

مسئول برگزار کننده نخستین کنگره مجمع ایثارگران اصلاح طلب تاکید کرد: ما هیچ فاصله ای بین خود و دیگر اقشار نمی بینیم و رقیب اصلاح‌طلبان و تفکر مقابل آن نیز نخواهیم بود، چرا‌که ایثارگران متعلق به تمام اقشار و افکار در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ما گرد هم آمدیم تا در فضای سیاسی فرهنگی و جامعه تاثیر گذار باشیم خاطرنشان کرد: نخستین کنگره مجمع ایثارگران اصلاح طلب با حضور تمامی اقشار ایثارگر اعضا اصلی حزب، خانواده معظم شهدا و  تمامی شخصیت های سیاسی برگزار خواهد شد.

جواد امام با بیان اینکه تا کنون بالغ بر چهارصد و پنجاه نفر عضو مجمع ایثارگران اصلاح طلب شده اند گفت: آقایان مهدی کیانی، ذاکر، ترکاشوند و من مسئول برگزاری کنگره هستیم و آقایان غلامرضا ظریفیان و پروازی و کیانی هیئت رئیسه برگزاری این کنگره هستند. 

وی همچنین با تاکید بر اینکه ما در قالب حزب عمل می‌کنیم و کارکرد آن هم مشخص است، گفت: ما می کوشیم با نسل جوان ارتباط خود را حفظ کنیم و با انتقال تجارب در جهت اداره کشور به سمت کادرسازی برای مدیریت کشور حرکت کنیم.






منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار