شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هر ساله با برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها کیش را به پایلوت گردشگری علمی و تخصصی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۴۶۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 23 July 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این خصوص گفت: هر ساله به  واسطه برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و گرد همایی ها، قریب به یکصد هزار نفر از متخصصان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان ارشد بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری، صنعتی، بازرگانی، علمی و دانشگاهی کشور به جزیره کیش سفر می کنند که حضور این افراد به نوبه خود نقش به سزایی در رونق مجموعه های گردشگری، بازارها و مراکز خرید و رونق کسب و کار دیگر گروه های خدماتی و صنعتی کیش دارد.

سراج با اشاره به برگزاری برخی از نمایشگاه های شاخص و خاص در منطقه آزاد کیش افزود: به واسطه برگزاری نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری کشور، صنایع هوایی و هوانوردی، صنایع دریایی و دریانوردی، هتلداری و گردشگری، خدمات شهری، تجهیزات پزشکی، طلا و  جواهر که با حضور مقامات بلند پایه و اصحاب رسانه آغاز بکار می کنند کیش در صدر اخبار ملی و بین المللی قرار می گیرد و این امر موجب تبلیغ هر چه بیشتر کیش و معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای منطقه می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش یاد آور شد: موقعیت منحصر بفرد کیش در منطقه خلیج فارس، مزیت ها و زیر ساختهای مناسب این منطقه به عنوان اولین منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور شرایط بسیار خوبی برای برگزاری اجلاس ها و همایش های ملی و بین المللی فراهم کرده است به طوری که برخی از گرد همایی های مهم و نشست های تخصصی ملی و بین المللی سالیانه در جزیره کیش برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی اینگونه گرد همایی ها و نشست های تخصصی فعالان جوامع علمی، تحقیقاتی، تجاری، پزشکی، مالی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و هنری هستند، حضور این افراد نقش مهمی در ارتقاء و اعتلای جایگاه گردشگری کیش دارد.

سید رضا سراج با تأکید مجدد بر نقش مهم همایش ها و نمایشگاه ها در جذب گردشگران خاص، به تاثیر بر پائی همایش ها و نمایشگاه ها در ایجاد اشتغال برای گروه های خدماتی و صنعتی اشاره کرد و افزود: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به عنوان بزرگترین بازوی اجرایی و عملیاتی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقویت و توسعه حوزه همایش ها و نمایشگاه ها تلاش می کند با ایجاد تسهیلات و امکانات مطلوب زمینه برگزاری هر چه بیشتر و بهتر اینگونه رویداد ها را فراهم کند و در این خصوص ضمن تشویق و ترغیب متقاضیان و مجریان برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها،  حمایت همه جانبه این شرکت را از بر پایی نمایشگاه ها و همایش های مختلف و خلاقانه اعلام می کنیم.

در پایان سراج با استقبال از برگزاری گرد همایی ها و مناسبت ها در فصل تابستان گفت: جزیره کیش پتانسیل های خوبی برای برگزاری رویداد های مختلف دارد که بخش های مختلف و تمامی سازمان ها، انجمن ها، شرکت های بزرگ و برگزار کنندگان همایش ها و نمایشگاه ها می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تسهیلات تابستانه می توانند  به حوزه همایش ها و نمایشگاه های شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مراجعه و یا  با شماره 44421570-076 تماس بگیرند.





منبع : خبرداغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار