کد خبر: ۴۶۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 23 July 2017
مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت:یک گروه 10 نفره از نجات غریق استان خوزستان برای جستجوی سه مفقود حادثه چال کندی دزفول صبح روز یکشنبه به منطقه اعزام شدند.

عظیم رضای مرساق روز یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:با گذشت سه روز از حادثه چال کندی و با وجود تلاش گسترده و شبانه روزی نیروهای امدادی هنوز ردی از سه مفقود حادثه یافت نشده و تلاش ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود:تلاش و جستجوی شبانه یک گروه سه نفره برای یافتن نشانی از سه مفقود حادثه چال کندی بی نتیجه ماند و امروز در روز سوم پس از حادثه یک گروه سه نفره مردمی نیز به یاری جستجوگران شتافتند.

وی ادامه داد:همچنین یک گروه پهبادی و یک گروه 10 نفره غریق نجات از استان نیز برای جستجوی مفقودان حادثه اعزام می شوند و عملیات نجات را از محل پارک ساحلی دولت آغاز خواهند کرد.

رضای مرساق گفت:در روزهای گذشته بالگرد چندین بار مسیر حادثه را بررسی کرد که نتیجه ای در بر نداشت لذا از این پس جستجو بر مسیر آبی رودخانه متمرکز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول اضافه کرد:تاکنون هیچ گونه سرنخی از مفقودان حادثه چال کندی دزفول کشف نشده است و تلاش نیروهای امدادی برای جستجو ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت:تور لیدر نیز در بین مفقودان حادثه است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز گفت:علاوه بر غواصانی که از مرکز استان به دزفول اعزام شده اند 2 اکیپ 9 نفره غواصی نیز از سوی آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شده اند تا عملیات جستجو را با قدرت بیشتری ادامه دهند.

عبدالحسین معظم فر افزود:با وجود تلاش های صورت گرفته در روزهای گذشته هنوز هیچ اثری از مفقودان حادثه کشف نشده است.

19 گردشگر که روز پنجشنبه گذشته از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و 2 نفر از آنها غرق شدند.

از این گروه ، تعداد 14 نفر نجات یافته و جستجو برای نجات سه نفر دیگر ادامه دارد.

منطقه گردشگری چال کندی در بالادست رودخانه دز در فاصله 15 کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است.

این منطقه با عمق زیاد ، شدت جریان آب و وجود گرداب برای شنا بسیار خطرناک است. 
منبع: ايرنا
برچسب ها: چال کندی ، دزفول ، مفقودین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار