کوچک کردن شکم یکی از روش های اصلی برای رسیدن به تناسب اندام است.
کد خبر: ۴۶۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 23 July 2017

به گزارش تابناک : برداشتن گام‌های ساده و سالم علاوه بر این که منجر به سبک زندگی سالم‌تر و شادتر می‌شود، بهترین راه برای کنترل وزن و جلوگیری از چاقی شکمی نیز هست. در اینجا 6 راه برای کاهش سایز کمر و از بین بردن چربی‌های شکم معرفی شده است.

 

برای کوچک کردن شکم روزانه 6 وعده غذا بخورید

یکی از رازهای افزایش متابولیسم و رهایی از چربی شکم، تغییر در رژیم غذایی است. با مصرف روزانه 5 تا 66 وعده غذای کوچک و پیشگیری از گرسنگی طولانی مدت بدن، می‌توانید به راحتی وزن کم کنید. وعده صبحانه خود را 300 دقیقه بعد از زمان بیدار شدن شروع کنید و مقادیر زیادی آب در طول روز بنوشید.

 

برای کوچک کردن شکم بر روی پروتئین‌ها تمرکز کنید

مصرف کربوهیدرات‌های ساده مانند نان سفید یا پاستا را محدود کنید و به جای آن از پروتئین‌های موجود در بوقلمون، تخم مرغ، سینه مرغ، ماهی‌های غنی از امگا 3 و پروتئین آب پنیر لذت ببرید.

 

برای کوچک کردن شکم تمرین‌های قلبی عروقی انجام دهید

هدف روزانه 30 دقیقه ورزش قلبی عروقی و برای 3 تا 5 بار در هفته است. تمرین‌های قلبی عروقی شامل پیاده روی، دوچرخه سواری و هر ورزش دیگری است که ضربان قلب را افزایش دهد.

 

برای کوچک کردن شکم ورزش‌های آموزش قدرت انجام دهید

کلید افزایش متابولیسم، افزایش توده عضلانی است. حداقل دو بار در هفته ورزش‌های مرتبط با آموزش قدرت انجام دهید.

 

برای کوچک کردن شکم خواب کافی دریافت کنید

تحقیقات نشان داده که محرومیت از خواب می‌تواند منجر به افزایش اشتها شود زیرا هورمون‌های تنظیم کننده گرسنگی با کاهش میزان خواب تغییر می‌کنند. پس در شبانه روز حداقل 7 تا 9 ساعت خواب کامل داشته باشید.

 

برای کوچک کردن شکم استرس خود را کنترل کنید

استرس باعث افزایش سطح کورتیزول می‌شود و میل شما را به مصرف مواد غذایی ناسالم افزایش می‌دهد. استرس خود را با پیاده روی، نوشیدن چای و یا خواندن کتاب انجام حرکات یوگا کنترل کنید.

منبع : salamaneh.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار