نماینده بندرلنگه در مجلس از تشکیل شورای مشورتی متشکل از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت: تشکیل این شورا راهکار رفع موانع سرمایه گذاری و مشکلات ناشی از بوروکرواسی اداری است.
کد خبر: ۴۶۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 20 July 2017
به گزارش تابناک : ناصر شریفی با یادآوری ایده تشکیل شورای مشورتی متشکل از سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی، تجاری و صنعتی منطقه آزاد کیش، افزود: در نشستی که روز گذشته در انجمن سرمایه گذاران کیش برگزار شد این ایده از سوی بنده مطرح شد.
نماینده بندر لنگه، بستک، پارسیان و کیش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی بررسی و رفع موانع و راهکارهای لازم برای افزایش سرمایه گذاری و رونق فضای کسب و کار بود، تصریح کرد: مهمترین هدف از تشکیل شورای مشورتی، ارتباط با حوزه نخبگان بخش های خصوصی، ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری، جلوگیری از روند پیچیده بوروکراسی اداری، بهره مندی از نظرات این طیف و گروه های ذینفع در منطقه است، البته در این سرمایه گذاری ها باید به فن آوری های دانش بنیان توجه کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ادامه داد: تشکیل این شورا نه تنها به پیگیری و حل مشکلات و مسائل سرمایه گذاری بخشی از حوزه انتخابیه می پردازد بلکه می تواند ما را در فرآیند تصویبات و تصمیمات مبتنی بر خرد جمعی کارشناسی کمک کند.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار