کد خبر: ۴۶۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 19 July 2017

به نام خدا


سالروز شهادت ششمين اختر آسمان ولايت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به تمامي مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي كنم.

ششمین شمع روشنگر مسير هدايت كه با پايه گذاري "مكتب‌ جعفرى‌" موجب‌ باز سازى‌ و زنده ‌نگهداشتن‌ شريعت‌ محمدى‌ ( ص‌ ) شد. دوران امامت گرانقدر ايشان انقلابي در تفكر و عمل مسلمانان بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. اين امام همام به حق برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي بوده و منطق استوار و علم سرشارشان سبب شد تا قيامي سرنوشت ساز در جهت حفظ و بقاء دين مبين اسلام در لباس‌ تدريس‌ و تأسيس‌ مكتب‌ جعفري سر انجامي نيكو يافته و به پيروزي برسد.

حضرت امام جعفر صادق(ع) در يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام، براي تبين جايگاه امامت، رنج تبعيد و اسارت را به جان خريدند و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بسته و با تربيت شاگرداني شايسته و برگزاري جلسات مناظره  بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين کردند. رفتار حكيمانه و صبوري آن حضرت نيز در برخورد با  گروه های دگر اندیش، نمونه هاي بسيار سازنده و آموزنده از تاكيد دين مبين اسلام بر كرامت انساني و تكريم عقايد مختلف انسانها بود.

اميد است مسمانان و شيعيان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهي برگرفته از تعاليم ارزشمند بزرگ پرچمدار شيعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آينده اي نويد بخش را براي امت اسلامي رقم زده و همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

علي اصغر مونسان

رییس هیات مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار