انجمن اربعین حسینی اروپا، نمایشگاه عکس اربعین حسینی در قلب اروپا برپا کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 17 July 2017

به گزارش تابناک : انجمن اربعین حسینی (ع) در اروپا از مدت‌ها قبل فعالیت خود را برای فراهم کردن مقدمات لازم برای اعزام عاشقان حسینی در راهپیمایی اربعین آغاز کرد، این جوانان خودجوش با هدف ترویج فرهنگ حسینی و بهره‌مندی مردم اروپا از فضای اربعین حسینی با تمام کم و کاستی‌ها به کارشان ادامه دادند و حتی بی‌توجهی و عدم حمایت از این انجمن ذره‌ای سستی در انگیزه و نیت آنان ایجاد نکرده است، اما این سوال همچنان باقی است که چرا مسئولان مرتبط با این حوزه که وظیفه حمایت از این مجموعه‌ها را دارند، با حمایتشان دغدغه‌ای از دوش آنان بر نمی‌دارند؟

به گفته مسئولان انجمن اربعین حسینی در اروپا تنها هدف آنان از برگزاری اعزام عاشقان حسینی به کربلای معلّی در ایام اربعین که امسال پنجمین سال برگزاری آن است، قدم برداشتن در راستای ظهور امام زمان (عج) و مفید بودن در این برهه زمانی برای امام (ع) است، در واقع با قدم برداشتن در راستای ظهور امام (ع) است فرهنگ و تفکر حسینی رشد می‌کند.

انجمن اربعین حسینی اروپا به تازگی در ادامه فعالیت‌های خود، اقدام به برپایی نمایشگاه عکس اربعین حسینی در قلب اروپا کرده است.

*****

انجمن اربعین حسینی اروپا چندی پیش برای پنجمین سال پی‌درپی ثبت‌نام شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را آغاز کرده است. سال گذشته بیش از 1000 نفر از 22 کشور جهان به همت این انجمن در اروپا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

انجمن اربعین حسینی اروپا از تمام افراد در سراسر اروپا اعم از شیعه و سنی دعوت کرده است تا در قالب کاروانی همراه با عاشقان حریم حسینی(ع) در چهار گروه به‌ سمت حرم امام حسین(ع) حرکت کنند.




منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار