اشغال بازار کار از سوی اتباع بیگانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با اعلام وصول سوال ملی نماینده شاهین‌شهر در مجلس به صحن علنی پارلمان کشاند.
کد خبر: ۴۶۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 16 July 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، طرح حذف تبصره ۲ ماده ۴ قانون Law اصلاح برخی مواد مقررات پزشکی، دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی و همچنین تقاضای استرداد طرح الحاق یک ماده به قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور به دلیل پس گرفتن امضای تعدادی از طراحان اعلام وصول شدند.
همچنین طرح یک‌فوریتی الزام قوه قضاییه به اجرای اصل ۴۹ فانون اساسی اعلام وصول شد.
در اصل ۴۹ قانون اساسی آمده است:‌ دولت موظف است ثروت‌های ناشی از ربا، غصب، رشوه، اختلاس، سرقت، قمار، سوء استفاده از موقوفات، سوءاستفاده از مقاطعه‌کاری‌ها و معاملات دولتی، فروش زمین‌های موات و مباحات اصلی دایر کردن اماکن فساد و سایر موارد غیرمشروع‌ را گرفته و به صاحبان حق رد کند و در صورت معلوم نبودن او به بیت‌المال بدهد این‌ حکم باید با رسیدگی و تحقیق و ثبوت شرعی به وسیله دولت اجرا شود.
سوال ملی حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت در اختیار قرار گرفتن بازار Store کار از سوی اتباع بیگانه نیز اعلام وصول شد.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار