دادستان کیش از سرقت پمپ های آب اماکن مسکونی شایع ترین سرقت در جزیره کیش نام برد.
کد خبر: ۴۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک : محمد عباسی بیان داشت: با نصب برچسب پیام های هشدار دهنده بر روی دستگاههای خودپرداز جزیره کیش تا حدود قابل ملاحظه ایی از ارتکاب جرایم  رایانه ای کاسته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب  جزیره کیش بیان داشت: تشکیل جلسات پیشگیری از وقوع جرم در جزیره کیش علاوه بر ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاههای ذی مدخل تا حدود شایان توجهی به کاهش وقوع جرائم در این جزیره زیبا کمک کرده است.

این مقام قضایی در این باره توضیح داد: با تصمیم متخذه در این شورا در سال گذشته پیام های هشدار دهنده ای بر روی تمامی دستگاههای خودپرداز بانکها راجع به کلاهبرداریهای رایانه ای نصب که تا حدود زیادی از ارتکاب این دسته از جرائم  پیشگیری گردید به صورتی که در ایام عید حتی یک فقره شکایت پیرامون موضوع به دادگستری ارجاع  نگردید.

وی همچنین از اقدام مناسب در مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در جزیره خبر داد و گفت با تقویت یگانهای انتظامی در مبادی ورودی جزیره ، عرصه بر مجرمین تنگ و عرضه مواد مخدر در جزیره کاهش یافته است.

وی همچنین از الزام سازندگان ساختمان و مدیران مجتمع های تجاری بر نصب حفاظ های فلزی مناسب به منظور پیشگیری از سرقت پمپ های آب در اماکن  مسکونی که از شایع ترین  موارد سرقت در این جزیره است در شورای پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری خبر داد.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار