شب گذشته برنامه دورهمی میزبان دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
کد خبر: ۴۵۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 15 July 2017
به گزارش تابناک : مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» با بیان تعاریفی از رابطه مستاجر و صاحب خانه و قوانین قراردادهای فی مابین، میزبان دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون شد.

کمدین «دورهمی» به بهانه‌‌های متفاوت صاحبخانه‌ها در رد کردن مستاجران اشاره کرد و با بیان رفتار مستاجر و صاحبخانه، از دو نفر از تماشاچیان دعوت کرد تا رفتارهای متقابل  مستاجر و صاحبخانه را بگویند.

مدیری پس از گفته‌های تماشاگران، با بیان خاطره‌ای از  خانه اجاره‌ای خود اظهار داشت: من سال ۶۷ خانه‌ای را در خیابان چهارراه سیروس از یک پیرزن اجاره کردم. خانه من بالای محل زندگی صاحبخانه‌ام بود و چون درب اتاقم را یک پرده تشکیل می‌داد، همیشه و همه مواقع صاحب خانه‌ام پشت پرده می‌ایستاد. اما من یک بار تمام جوانب را در نظر گرفتم و زمانی که داشت بالا می‌آمد یک ماسک ترسناک روی صورتم گذاشتم و او را ترساندم.

کارگردان دورهمی پس از اجرای بخش دوم نمایش، بیان کرد: یکی از جذاب‌ترین شغل‌ها برای جوانان، مشاوره مسکن بودن است و الان خیلی‌ها شغلشان را به املاک و بنگاه مسکن تغییر دادند.

همچنین مدیری از دو مشاور مسکن در بین تماشاگران به روی صحنه دعوت کرد و یکی از آنها از رفتار مشاوران و صداقت‌شان با مستأجران گفت.

قیمت (سروش جمشیدی) در بخش دیگری از اجرای نمایش، خطاب به مدیری، از اجاره ویلا و شرایط فروش و ... گفت.

 

مغرور بودنم ربطی به روابط صمیمی‌ام ندارد

 

عبادی در پاسخ به سوال مدیری مبنی بر اینکه آیا آدم مغروری است یا نه؟، گفت: در برخورد اول خیلی از دوستان و همکاران چنین تصوری دارند و وقتی با من روبه‌رو می‌شوند از این رفتارم می‌گویند. این مغرور بودن یا به عبارتی دیر صمیمی شدن یا به اصطلاح دیرجوش بودن من به افراد مربوط نمی‌شود.

مدیری پرسید: چرا دوستانت نمی‌توانند با تو فیلم ببینند؟

عبادی بیان کرد: من به دلیل اینکه در هنگام تماشای فیلم، خیلی آن را عقب و جلو می‌کنم و چهار ساعت طول می‌کشد تا یک فیلم را ببینم، خیلی از دوستانم با من فیلم نمی‌بینند.

وی درباره اینکه تا به امروز از انجام کاری پشیمان نشده است، گفت: بازی در هر فیلمی را با دلایلی که خودم نسبت به دوستان و گروه کاری داشتم، انتخاب کردم و چون خروجی هر اثر مربوط به یک نفر نیست و ساخت فیلم یک کار گروهی است، نمی‌توان بد بودن یک اثر سینمایی را به یک نفر نسبت داد، به همین دلیل از بازی در فیلمی تا به حال پشیمان نشده‌ام و تمام تلاشم را کرده‌ام.

عبادی به دلیل علاقه‌مندی‌اش به رهایی، خود را به ذرات هوا تشبیه کرد و از درگیری و انتخاب ذهنی این روزهایش در هاله‌ای از ابهام گفت.

 

بزرگترین ترس آقای بازیگر

 

وی بزرگترین ترس زندگی خود را تغییر مسیر و آینده پیش‌بینی نشده خود دانست و تصریح کرد: اگر این روزهای متلاطم زندگی‌ام به اتمام برسد و آرامش درونی پیدا کنم، احساس خوشبختی می‌کنم.

 عبادی در پایان با بیان اینکه بچه مشهد است، یک تسبیح کهربا و انگشتر عقیق متبرک به حرم رضوی را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مدیری در پایان با آرزوی آرامش برای دانیال عبادی در زندگی‌اش برنامه را بیان گوشه رفتاری از صاحبخانه‌ها و مستأجران به پایان رساند و از افرادی که در همه حال، مراعات مستأجران را می‌کنند، تشکر کرد.

 





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار