دومین سمینار تخصصی نرم افزار جامع حضور و غیاب (ETS) روز چهارشنبه 21 تیر ماه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای شرکت علم و صنعت در حوزه ی حضور و غیاب در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد .
کد خبر: ۴۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 13 July 2017

برگزاری دومین سمینار تخصصی نرم افزار جامع حضور و غیاب (ETS)


به گزارش تابناک کیش؛  شرکت علم و صنعت در تاریخ 21 / 04 / 1396 با دعوت از برخی مدیران ارشد بخش خصوصی و دولتی جدیدترین محصول نرم افزاری خود را تحت عنوان سامانه جانع حضور و غیاب(ETS) معرفی نمود. دومین سمینار تخصصی نرم افزار این شرکت در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد و طی آن حاضرین با آخرین دستاورد های شرکت علم و صنعت در حوزه ی حضور و غیاب آشنا شده و ضمن مرور ویژگی های ممتاز و برجسته نرم افزار ETS به طرح سوالات و دیدگاههای خود پرداختند .
نرم افزار حضور و غیاب متداول ترين سيستم كنترل حضور و غياب پرسنل، ساعت هاي كارتزني مي باشدكه بيش از يك دهه قبل عرضه گرديده است. اين شركت از بدو ارائه ساعت های كارتزني, مدل هاي متنوع با كارت خوان هاي مختلف را توليد و عرضه نموده است . 

برگزاری دومین سمینار تخصصی نرم افزار جامع حضور و غیاب (ETS)
در حال حاضر شركت پس از حضور چندین باره و مستمر در نمايشگاه هاي معتبر بين المللي همچون Gitex (دبي امارات) ،  Cebit (هانوفر آلمان) ، Cebit (استانبول تركيه) ، Klik Expo (تیرانا آلبانی) نسبت به عرضه محصولات خود در كشورهاي ديگر نيز تلاش مستمري را آغاز نموده كه خوشبختانه موفق به صادرات محصولات خود به 16 کشور دنیا از قبیل  كشورهاي آلمان ، ایتالیا ،امارات ، سوريه،لبنان،افغانستان،عراق ، پاكستان،يمن ،زامبیا ، سنگال ، نیجریه ، غنا و ... گرديده است وبا توجه به موفقیت در اخذ نشان استاندارد اروپا (CE) به عنوان تنها تولید کننده دارای این نشان دورنماي گسترش بازارهاي جهاني براي محصولات خود را بسيار روشن می بیند. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت علم و صنعت رجوع کنید 

http://www.elmosanat.com

 تهران - خيابان دکتر فاطمی - خيابان پروين اعتصامی - پلاک 3 - ساختمان علم و صنعت  

جهت تماس از تهران: 84336

جهت تماس از شهرستان ها: 84336 - 021 داخلی 210 یا 211

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار