بازیگر مختارنامه گفت: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانی‌های شبانه نقش‌ها تقسیم می‌شوند. من اهل این مهمانی‌های شبانه نیستم و نمی‌خواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.
کد خبر: ۴۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 12 July 2017
به گزارش تابناک : رضا رویگری بازیگر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های در سال جاری گفت: کلاً وضعیت پیشنهادات خوب نیست اما به تازگی یک پیشنهاد از سینما و یک پیشنهاد از سمت تلویزیون داشته‌ام که هنوز قطعی نشده اما احتمال حضورم در اثر سینمایی بسیار بالا است.
وی درباره وضعیت جسمانی و روند درمان خود افزود: خدا را شکر این مدت روند درمان خود را در یک مرکز توانبخشی ادامه می‌دهم و اوضاع پایم بسیار بهتر شده است.
بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به تاثیر وضعیت جسمانی‌اش در انتخاب آثار تصریح کرد: قبلاً هم گفته بودم که بسیاری از پروژه‌ها و پیشنهادات را حتی بعد از قرارداد به علت وضع جسمانی‌ام از دست می‌دادم. متاسفانه وضعیت همچنان همان‌طور است و انگار این افراد اصلاً تغییری نکرده‌اند.
وی درباره حضور پررنگ خود در آثار دهه هفتاد سینما تاکید کرد: من همان رضا رویگری سابق هستم و اگر کاری پیشنهاد شود با قدرت انجام می‌دهم اما دیگر کار خوب وجود ندارد و به نظر می رسد مهم‌ترین مشکل در حال نبود فیلمنامه قدرتمند است.
بازیگر فیلم بوتیک با اشاره تیمی شدن سینمای ایران اضافه کرد: این روزها سینما تیمی شده و در مهمانی‌های شبانه نقش‌ها تقسیم می‌شوند. من اهل این مهمانی‌های شبانه نیستم و نمی‌خواهم به هر نحوی برای خود نقش جور کنم.
رویگری با نقد سینمای کمدی حال حاضر خاطرنشان کرد: سینمای ایران در این سالها به سمت کمدی از نوع لودگی رفته و من به هیچ وجه به این آثار فیلم کمدی نمی‌گویم، کمدی که من می‌شناسم از جنس "اجاره‌نشین‌ها" است. آرزوی من این است که روزی شما تماس بگیرید و از خوبی‌های سینما بگویید و من هم در وصف این خوبی‌ها حرفی داشته باشم.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار