جمله آقای کواکبیان خطاب به روحانیت مجلس جمله غیرعلمی،غیرکارشناسی و نامربوطی بود و به نوعی توهین به جامعه روحانیت و نمایندگان روحانی بود.
کد خبر: ۴۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 12 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین امروز مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 تیر) مجلس و در جریان بررسی طرح 3فوریتی توقف موقتی توتال عنوان کرد: طبق اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصل 84 قانون اساسی، برابری را برای همه نمایندگان قرار داده ‎است.

نماینده مردم سنقر در ادامه بیان داشت: هیچ کس را نمی‎توان پیدا کرد که از همه تخصص‎ها برخوردار باشد، مگر خود آقای کواکبیان چه قدر تخصص دارد؟ نهایتا در یک یا دو رشته تخصص داشته باشد، ضمن اینکه باید توجه داشت وقتی در مجلس رای‎گیری می‎شود در همه زمینه‎ها همه نمایندگان اظهارنظر می‎کنند، لذا این جمله آقای کواکبیان جمله غیرعلمی، غیرکارشناسی و نامربوطی بود و به نوعی توهین به جامعه روحانیت و نمایندگان روحانی بود.
 
حسینی‌کیا در خاتمه با ذکر اینکه آقای کواکبیان از این توهین خود به نمایندگان روحانی عذرخواهی کرد خاطرنشان کرد: امیدواریم از این پس آقای کواکبیان از این اشتباهات نکند و همین‎طور نمایندگان دیگر نسبت به جامعه روحانیت با احترام برخورد کنند.





منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار