امام جمعه جزیره کیش خواستار تعیین و تکلیف مدیریت جدید آموزش و پرورش جزیره کیش شد.
کد خبر: ۴۵۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 04 July 2017
به گزارش تابناک : حجت السلام والمسلمین علیدادی ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران داشتن دانش کافی، تدبیر و امانتداری را جزو شاخصه اصلی مدیریت و سکانداری حوزه آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: یکی از مشکلات عمده و سختی کار چنین مدیری در کیش حضور اقوام و فرهنگ ناب مختلف مردمی به جهت موقعیت اقتصادی و اجتماعی جزیره است که بالا بودن سطح دانش و آگاهی مردم و سطح کیفی زندگی باعث بالا بودن انتظارت از این جامعه را در بر داشته، لذا می بایست مدیری با انگیزه و مدبر و دلسوز و امانتدار رهبری هدایت این مرکز مهم را برعهده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش کیش هنوز به نقطه مطلوب نرسیده و نمی دانیم کجای کار هستیم دیگر چالشی است که می‌بایست مدیر منتخب با جدیت و ‌پشتکار  پیگیر ایجاد نیازها و بر طرف کردن نواقص باشد.

به گفته حجت الاسلام علیدادی، نیازهای بشر در حوزه تعلیم و تربیت تمامی ندارد و انسان ذاتا سیری ناپذیر است امید است که با درک آرمانها و واقعیت علی این حوزه به شرایط مطلوب برسیم.

وی افزود: متاسفانه نوسانی که طی یک سال گذشته در حوزه مدیریت آموزش و پرورش جزیره کیش بوجود آمده است خسارات و مشکلاتی ایجاد کرده که شایسته و در شان کیش نیست.

وی با تأکید بر این که سازمان  منطقه آزاد بر اساس قانون هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات حوزه آموزش پرورش ندارد و تنها بر اساس تکلیف و حمایت کمک می کنند. عنوان کرد: وزارت آموزش پرورش و سازمان بر اساس قانون نانوشته ای تعامل و همکاری داشته اند که ساخت مدرسه و تجهیز بیش از ۳۵ مدرسه در کیش از طرف سازمان اتفاق افتاده و در مقابل آموزش، پرورش نیروی انسانی و تامین حقوق و مزایای معلمان و پرسنل نیز بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

امام جمعه کیش در ادامه به انتخاب و معرفی فردی مورد تایید سازمان و شخص وی برای ریاست آموزش پرورش کیش تاکید کرد و افزود: انتظار داریم وزارت آموزش پرورش هر چه سریع تر حکم فرد مذکور را تایید و جهت ابلاغ و شروع به کار معرفی کند تا بیش از این آموزش پرورش کیش از نداشتن مدیر لطمه نخورد و سریعا و قبل از شروع سال تحصیلی جدید اقدام به فعالیت و برطرف کردن مشکلات کند.

حجت الاسلام علیدادی در پایان ضمن درخواست از سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت آموزش پرورش جهت اقدامی عاجل برای معرفی هرچه سریعتر ریاست آموزش و پرورش کیش با آرزوی توفیق برای اصحاب رسانه به جهت پیگری دغدغه های مردم از این عزیزان درخواست جدیت در پیگیری مطالبات به حق مردم و داشتن شجاعت در ادا مطلب و  اندیشه و قلم  با رعایت انصاف و حقگوی و دفاع از مظلوم و رعایت حرمتها را درخواست کرده و بدان تاکید کرد.

جزیره کیش با داشتن بیش از ۳۵ مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی و درگیر بودن بیش از ۵۰درصد جمعیت کیش با مقوله مهم تعلیم و تربیت چند صباحی است که با مشکل مدیریتی با ثبات و مناسب مدبرانه و شایسته برخوردار است.

حضور اقوام مختلف ایران زمین با فرهنگ های غنی ایرانی در کیش و برخورداری از میزان  سطح دانش  بالا نسبت به سایر مناطق توقع و خواسته های این مردمان را برای جایگاه تعلیم و تربیت درجزیره زیبای کیش  بالا برده است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار