استاد مردم شناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش گفت : برگزاری نمایشگاه مردم شناسی به همت دانشجویان این دانشگاه با هدف ایجاد وحدت و همدلی میان اقوام مختلف برگزار شده است .
کد خبر: ۴۵۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 04 July 2017
به گزارش تابناک : محمد علی یوسفی دوشنبه شب در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه مردم شناسی و آثار اقوام ایرانی که در محل فرهنگسرای سنایی کیش برگزار شده است اظهار کرد : این نمایشگاه در قالب کار عملی دانشجویان رشته هتل داری درس مردم شناسی به همت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش برگزار شده است . 
وی با تاکید بر اینکه جزیره کیش ایرانی کوچک از اقوام مختلف کشور است افزود : 20 نفر از دانشجویان از شهرهای مختلف آثار فرهنگی ، هنرهای دستی ،لباس ها و غذا های محلی استان های هرمزگان ،گیلان، اصفهان ،مازندران، لرستان و چهار محال بختیاری را در معرض دید عموم قرار داده اند.
این شاعر معاصر جزیره کیش هدف از برپایی این نمایشگاه را خارج کردن دانشجویان از تحقیقات کتابخانه ای و انجام کارهای عملی عنوان کرد و افزود : ایجاد همدلی و وحدت میان اقوام مختلف حاضر در کیش و شناسایی فرهنگ ها و آداب و سنن دیگر اقوام از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
وی برگزاری این نمایشگاه را نوعی ایرانگردی خلاصه و مفید دانست و گفت : این دومین نمایشگاه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی است که استقبال خوبی از آن شده است .
دومین نمایشگاه مردم شناسی و اثار اقوام ایرانی دانشجویان که از 10 تیر ماه آغاز به کار کرده تا 15 ماه جاری پذیرای بازدید کنندگان است .
نخستین نمایشگاه مردم شناسی دانشجویان سال گذشته با شرکت 50 تن از دانشجویان در فرهنگسرای سنایی برگزار شد .
این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 14 و بعد ازظهر نیز از ساعت 117:30 تا 22 در محل فرهنگسرای سنایی برپاست .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار