جمشید مشایخی امشب چهارم تیرماه در بخش جاودانه‌های برنامه ماه تمام حضور یافت و درباره زندگی و حرفه بازیگری خود سخن گفت.
کد خبر: ۴۴۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 26 June 2017
به گزارش تابناک : جمشید مشایخی با ابراز محبت نسبت به مردم بیان کرد: مردم بزرگ ایران و هم‌میهنان عزیزم می‌دانم جمشید هیچ است و اگر لطفی نسبت به من وجود دارد به خاطر همین قضیه است. تلویزیون اگر کسی را می‌آورد و مشهور می‌کند باید بدانیم که آن فرد بالاتر و برتر نیست. برای مثال من با استاد شفیعی کدکنی در خیابان که راه بروم شاید من را بیشتر بشناسند اما آرزوی من این است که پنج دقیقه در خدمت او باشم.

او با اشاره به اینکه مردم حاضر در برنامه قبل از شروع برنامه با مشایخی عکس می‌گرفتند، گفت: من وقتی می‌گویم خاک پای ملت ایران هستم باید عملا این حرف را ثابت کنم و به همین دلیل از اینکه با مردم عکس بگیرم خسته نمی‌شوم.

او درباره نقشی که دوست داشته بازی کند اما نشده، گفت: با اینکه هیچ هستم اما آرزویم این بود که نقش فردوسی یا حافظ را بازی کنم. یک بار هم همراه با خانم کارگردانی در شیراز قرار بود فیلمی ساخته شود اما این اتفاق نیفتاد.

مشایخی با اشاره به خانواده خود گفت: من عاشق گیتی همسرم شدم اما در آن سال‌ها مادر و خاله‌های او با این ازدواج مخالف بودند. من سال ۱۳۳۶ با همسرم ازدواج کردم و در آن زمان ۲۵۰ تومان حقوق داشتم. خانواده او می‌گفتند که نمی‌تواند دختر ما را نگهداری کند اما خدا خواست و قبول کردند که با گیتی ازدواج کنم. من به همسرم بدهی دارم به دلیل اینکه او معلم بود و زمانی که من برای فیلم و تئاتر به سفر کاری می‌رفتم همسرم خانه را اداره می‌کرد و راه را برای من باز می‌کرد.

در پایان برنامه نیز نشان برنامه ماه تمام به جمید مشایخی تقدیم شد.

ویژه برنامه ماه تمام چهارم تیرماه ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار