دو خودروساز بزرگ چین در حال ارزیابی و بررسی فروش خودرو در بازار کانادا هستند.
کد خبر: ۴۴۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 25 June 2017

به گزارش تابناک : گروه خودروسازی گوانگ ژو که مالک ترامپچی است قبلاً تأیید کرده که در سال 2019 محصولات خود را در آمریکا عرضه خواهد کرد و در سال بعد از آن نیز می‌تواند خودروهای خود را در کانادا عرضه کند. این را مدیر کمپانی Yu Jun گفته است.


علاوه بر این، گلوب و میل گزارش داده‌اند که مدیران سایک موتور هم‌اکنون در کانادا حضور دارند تا بازار این کشور را ارزیابی کنند و در صورت نهایی شدن تصمیمات خودروهای خود را برای رقابت با محصولات کره‌ای و اروپایی روانه کانادا کنند.


Jun در یک مصاحبه گفته که شرکت گوانگ ژو از رشد 85 درصدی در 6 سال گذشته لذت زیادی برده و در سال 2016 بیش از 380 هزار دستگاه خودرو در چین فروخته است. این مدیر ارشد معتقد است موفقیت محلی این برند زمینه‌ساز حضور این شرکت در آمریکای شمالی خواهد بود.


اگرچه که فروش شرکت گوانگ ژو در چین قابل‌توجه است اما تکرار این موفقیت در کانادا آسان نخواهد بود زیرا هنوز هم ذهنیت‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه چینی‌ها به ساخت خودروهایی ارزان‌قیمت و با کیفیت نازل مشغول هستند. اگرچه خودروهای جدید این شرکت می‌توانند به بهبود این ذهنیت کمک کنند اما تغییر کامل آن وظیفه‌ای آسان نخواهد بود.



منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار