سفر به روسیه که این روزها مسافر زیادی از سوی ایران دارد تور گردشگری کمتر از چهار میلیون تومان فروخته نمی‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 25 June 2017
به گزارش تابناک : در تورهای گردشگری روسیه بازدید از شهر مسکو و سنت پترزبورگ قرار داده شده اما در بیشتر پکیج این تورها ورودیه بازدید از اماکن تاریخی بر عهده مسافر است که این هزینه نیز کم نیست.
 
سفر به روسیه در این روزها به دلیل «شب‌های سفید» پرطرفدار است بلیت هواپیمای این مسیر نیز برای رفت و برگشت از مسکو حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نرخ دارد البته اگر مسیر برگشت از سنت پترزبورگ باشد این نرخ بیشتر هم می‌شود. همچنین به محض تمام شدن تعطیلات عید فطر یعنی از دهم تا ۱۷ تیر ماه نرخ بلیت هواپیما ۹۰۰ هزار تومان می‌شود.
 
سفر به گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و دوبی نیز این روزها به حدی آسان شده که تورهای گردشگری به سمت این مقاصد گاهی حتی ارزان تر از سفر به برخی از شهرهای ایران است به نحوی که می‌توان با یک میلیون تومان به گرجستان رفت بدون دادن هزینه ویزا و یا گرفتن هتل گران قیمت.
 
اما سفر کردن به این کشورها در روزهای عید فطر گران تر از حد تصور است در هفته آینده مسافران مجبور می‌شوند که بلیت رفت و یا برگشت به باکو را حتی تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز خریداری کنند. اما آن‌ها که از قبل تور گردشگری رزرو کرده‌اند برایشان بیشتر صرف می‌کند که با تور بروند.





منبع : تیتربرتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار