دروازه‌بان شماره یک تیم ملی از صحبت‌های اخیر برانکو ناراحت است.
کد خبر: ۴۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 24 June 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در صحبت‌های اخیر خود در واکنش به پیشنهاد فنرباغچه به بیرانوند گفته‌است:«اگر این پیشنهاد جدی باشد بیرانوند باید به آن پاسخ مثبت دهد چرا که می‌تواند به یک تیم خوب اروپایی راه پیدا کرده و افتخار فوتبال ایران باشد. ما هم مخالفتی با جدایی او نخواهیم کرد چرا که در این انتقال هم بیرانوند سود می‌برد و هم باشگاه.»
در واقع برانکو با این نوع پاسخ دادن غیر مستقیم و البته خیلی راحت با جدایی بیرانوند موافقت کرده است.  در صورتی که این دروازه‌بان انتظار داشته او به این مسئله تاکید که که به بیرانوند شدیدا نیاز دارد.
صحبت‌هایی که برانکو در مورد ماندن طارمی و رفیعی در تیمش کرده است 180 درجه متفاوت با اظهار او در مقابل پیشنهاد خارجی بیرانوند است. دروازه‌بان پرسپولیس به خوبی فهمیده که برانکو علاقمند است در فصل جدید رادوشویچ را به عنوان بازیکن ثابت به میدان بفرستد و به این خاطر موافق جدایی او است.
البته بیرانوند با وجود ناراحتی شدید از این موضوع فعلا تصمیم گرفته سکوت اختیار کند اما قرار است تا پایان هفته به ایران آمده و تکلیف خود را با باشگاه پرسپولیس مشخص کند. آنچه مسلم است او قرارداد 5 ساله با پرسپولیس دارد و باید تابع باشگاهش باشد.





منبع : خبرورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار