معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا گفت مسکو در حال آماده کردن پاسخی برای تحریم های آمریکا علیه روسیه است.
کد خبر: ۴۴۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 21 June 2017
به گزارش تابناک : «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا گفـت: ما این راهکار غیرمسئولانه نسبت به روسیه را محکوم کرده و از آنجا که واشنگتن منطق و استدلالات ما را نادیده می گیرد، تصمیم به واکنش متقابل گرفته ایم.

این دیپلمات روس در ادامه عنوان داشت که آمریکا با وضع تحریم های جدید علیه روسیه در حقیقت اهداف تبیین شده توسط خود را نیز نقض می کند.

ریابکوف گفت : از همان ابتدا که واشنگتن دست به چنین اقدامات تخریب گرانه و سیاست های غیرسازنده — وضع تحریم ها علیه اشخاص حقوقی و حقیقی روسیه زد ما گفتیم که این اقدامات نتیجه ای به دنبال نخواهند داشت.

به گفته ریابکوف، مسکو چندین و چند بار در سطوح مختلف تاکید کرد که روسیه سیاست های آمریکا نسبت به مسکو را بر اساس اعمالش ارزیابی می کند و نه گفتارش. نه سیگنال، نه کنایه و نه پالس های نیمه رسمی تاثیری بر روابط ندارند، بلکه فقط عمل نشان می دهد که امریکا چه سیاستی را برای روسیه پیش گرفته است. عمل آمریکا خود بیان کننده همه چیز است.

در هفته گذشته روشن شد که آمریکا بسته جدید تحریم ها را علیه روسیه آماده کرده است. در این تحریم های جدید، ۳۸ بند به موارد قبلی اضافه شده است که شامل ۱۹ شخص حقیقی و ۱۹ شخص حقوقی می شود.

شرکت های «کنکورد کیترینگ» و «کنکورد منجمنت اند کانسالتینگ» نیز از سال ۲۰۱۶ مشمول تحریم ها شده اند. علاوه بر این محدودیت هایی در رابطه با برخی از کارمندان ادارات در کریمه و جمهوری خودخوانده دانباس و همچنین افراد مرتبط با کلوپ دوچرخه سواران به نام «گرگ های شب» اعمال شده است.





منبع : اسپوتنیک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار