در روسیه تعداد افرادی که حاضرند "ولادیمیر پوتین" همچنان در سمت ریاست جمهوری این کشور باقی بماند، رکورد زده و به ۸۲ درصد رسیده است.
کد خبر: ۴۳۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 30 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از خبرگزاری «نووستی»، اگر انتخابات ریاست جمهوری در روسیه یکشنبه آتی برگزار می‌شد، 82 درصد از شهروندان این کشور حاضر بودند بار دیگر "ولادیمیر پوتین" را بعنوان رئیس جمهور آتی کشورشان انتخاب کنند.

این مسئله در بررسی نتایج نظرسنجی اخیری که از سوی مرکز لیوادا در روسیه صورت گرفته، مشخص شده است. این نظرسنجی از 19 الی 22 ماه مه در میان 1600 نفر از شهروندان روس بالای رده سنی 18 سال، در 137 نقطه مسکونی در 48 منطقه روسیه انجام شده است.

بر اساس این اطلاعات، 66 درصد از سئوال شوندگان مایل هستند که پوتین همچنان صندلی ریاست جمهوری روسیه را حفظ کند. این رقم در سال 2016 حدود 60 درصد بود.

در مرکز لیوادا توضیح داده شد که اگر رای دهندگان بالقوه که هنوز نامزدی برای خود تعیین نکرده و یا هنوز تردید دارند که در انتخابات شرکت کنند، در نظر گرفته شود، افرادی که از ولادیمیر پوتین حمایت می کنند، به رقم 82 درصد خواهد رسید. این بالاترین شاخص در مقایسه با نتایج نظرسنجی هایست که در سال 2007 و 2011 و قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روسیه بدست آمده است.

در ماه آوریل سال جاری نیز نظرسنجی صورت گرفته از سوی موسسه سنجش افکار عمومی سراسری روسیه نشان داد که بیش از 81 درصد از روس‌ها عملکرد ولادیمیر پوتین در پست ریاست جمهوری کشورشان را مورد تایید قرار می دهند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار