کتاب‌های «پسری که عاشق ریاضی بود» و «جعبه نقاشی پرصدا» از مجموعه «من و مشاهیر جهان» منتشر شدند.
کد خبر: ۴۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 30 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایسنا کتاب «پسری که عاشق ریاضی بود» (داستان زندگی عجیب و غریب پل اردوش) نوشته دبورا هایگمن با ترجمه شهاب‌الدین عباسی و تصویرگری لوین فام در ۴۰ صفحه مصور با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۰۰۰ تومان در نشر نخستین عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: روزگاری، پسری به نام پل، عاشق ریاضی بود و همیشه به ریاضی فکر می‌کرد. کتاب «پسری که عاشق ریاضی بود»، داستان زندگی پل را تعریف می‌کند. او موفق شد راه خودش را در زندگی پیدا کند و یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین ریاضی‌دان‌های جهان شود. پل اردوش، ریاضیدان نابغه مجارستانی در سال ۱۹۹۶ در ۸۳ سالگی از دنیا رفت اما کنجکاوی‌ها و عشق او به ریاضی و پشتکارش در حل مسئله‌ها هنوز زنده است.
پس به دنیای زیبای ریاضی پل اردوش خوش آمدید!
 
همچنین کتاب «جعبه‌ نقاشی پرصدا» (رنگ‌ها و صداهای هنر انتزاعی کاندینسکی) نوشته بارب روزنستوک با ترجمه شهاب‌الدین عباسی و تصویرگری ماری گرانپره در ۳۶ صفحه مصور با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۰۰۰ تومان در نشر یادشده منتشر شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: واسیا وقتی جعبه نقاشی‌ای را که تازه هدیه گرفته بود، باز کرد و دست به کار مخلوط کردن رنگ‌ها شد، صداهای عجیبی شنید. رنگ‌ها پیچ و تاب خوردند و مانند نغمه‌های ارکستر سمفونی، هم‌آوا شدند و طنین انداختند! در جعبه نقاشی پرصدا، بارب روزنستوک و ماری گرانپره داستان جذاب زندگی واسیلی کاندینسکی هنرمند معاصر را بازگو می‌کنند. او از اولین نقاشان انتزاعی و چهره‌های اصلی این جریان مهم بود.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار